Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اوبامیانگ: پدرم بزرگترین الگوی من است + عکس

© REUTERS / AMR ABDALLAH DALSHНападающий "Арсенала" Пьер-Эмерик Обамеянг по окончании финального матча Лиги Европы между командами "Челси" - "Арсенал" (29 мая 2019). Баку
Нападающий Арсенала Пьер-Эмерик Обамеянг по окончании финального матча Лиги Европы между командами Челси - Арсенал (29 мая 2019). Баку - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پیر امریک اوبامیانگ ستاره گابنی آرسنال، پس از تمدید قرارداد با این باشگاه از پدرش تمجید کرد و او را بزرگترین منبع الهام خویش عنوان کرد.

به گزارش اسپوتنیک، پیر امریک اوبامیانگ بهترین بازیکن فصل قبل آرسنال، در آستانه خروج از این باشگاه قرار داشت اما فکرش تغییر کرد و ساعاتی قبل قرارداد خود را با باشگاه لندنی تمدید کرد.

قرارداد جدید اوبامیانگ سه ساله است و در هفته 250 هزار یورو دستمزد دریافت می‌کند و پس از اوزیل به دومین بازیکن آرسنال مبدل شد که بیشترین دستمزد را دریافت خواهد کرد.

او پس از تمدید قراردادش آرسنال را خانه خودش عنوان کرد و چنین گفت:« بسیار خوشحالم، سرانجام این کار تمام شد. من واقعاً خوشحالم که اینجا ماندم، منظورم این است که اینجا خانه من است. اینجا خیلی احساس خوبی دارم ، روز خوبی است و امیدوارم شما هم از روز خود لذت ببرید. من قراردادم را تمدید کردم زیرا می خواهم به اسطوره‌ی آرسنال تبدیل شوم و شاید یک میراث بزرگ بر جا بگذارم. افتخار می کنم که عضوی از این خانواده هستم.»

او در ادامه با پدرش وارد زمین ورزشگاه امارات شد و پس از آن در گفت‌وگو با رسانه‌ها به تمجید از پدرش پرداخت.

او گفت:« پدرم یکی از بزرگترین الگوی من است و چیزهای زیادی را از او آموخته‌ام و هنوز هم از او می‌آموزم.»
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала