Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دامنۀ تمسخر و طعنه طولانی شد؛ قراردادن تصویر سر «نیمار» روی یک سگ + عکس

© Sputnik / Vladimir Astapkovich /  مراجعه به بانک تصاویر Neymar (Brazil) triumphs after the victory in the World Cup 1/8 finals match between Brazil and Mexico.
Neymar (Brazil) triumphs after the victory in the World Cup 1/8 finals match between Brazil and Mexico. - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در ادامه حواشی دیدار پاری‌سن‌جرمن و المپیک مارسی، یک بازیکن این تیم تصویر سر نیمار روی یک سگ گذاشته است.

به گزارش اسپوتنیک، یکی از مهم‌ترین درگیری‌ها مربوط به جر و بحث نیمار با آلوارو، بازیکن مارسی بود. نیمار بازیکن حریف را به بیان توهین‌های نژادپرستانه متهم و اعلام کرد بزرگ‌ترین افسوسش این است که به صورت آلوارو ضربه نزده است. آلوارو هم با طعنه به نیمار گفته بود باید شکست را بپذیرد.

FILE PHOTO: Soccer Football - French Cup - Round of 32 - Paris St Germain v RC Strasbourg - Parc des Princes, Paris, France - January 23, 2019 Paris St Germain's Neymar  - اسپوتنیک افغانستان
نیمار: مدافع مارسی به من گفت «میمون حرام‌زاده!»

دامنه تمسخر و طعنه به سمت دیگر بازیکنان هم کشیده شد و دیمیتری پایت که سابقه زیادی در کری خوانی و طعنه به پاریسی‌ها دارد یک عکس از بازیکنان تیم‌شان به همراه ویاش بواش منتشر کرد که در آن سر نیمار روی یک سگ قرار گرفته بود. آن سگ هم در دست‌های آلوارو گونزالز، بازیکنی که بیشترین درگیری را با نیمار داشت قرار گرفته بود!

پایت زیر این تصویر نوشته: «آن‌جا پایتخت نیست، مارسی پایتخت است عزیزم!» این شعار بیشتر توسط هواداران مارسی در طعنه به هواداران پاریسن ژرمن بیان می‌شود. یک شنبه شب در فرانسه جنجالی‌ترین لو کلاسیک ممکن برگزار شد که با 5 اخراجی و تعداد زیادی کارت زرد همراه بود.

حالا باید دید نیمار به این تصویر واکنش نشان می‌دهد یا خیر.

View this post on Instagram

A post shared by Payet Dimitri (@payetdimitri27) on

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала