Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال برای حضور امباپه آماده می‌شود

© AFP 2023 / Matthew ChildsИгрок клуба "Пари Сен-Жермен" Килиан Мбаппе
Игрок клуба Пари Сен-Жермен Килиан Мбаппе - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کلیان امباپه به دلیل علاقه وافر به زین‌الدین زیدان، آماده است از هر راه ممکن به رئال مادرید بپوندد و این تیم نیز مقدمات حضور او را مساعد می‌سازد.

به گزارش اسپوتنیک، چند روز قبل کلیان امباپه به باشگاه پاریسن جرمن اطلاع داد که در پایان فصل از این تیم جدا خواهد شد و در صورتی‌که این باشگاه اجازه جدایی او را ندهد، در سال 2022  و به صورت آزاد از این باشگاه جدا خواهد شد.

Soccer Football - Ligue 1 - Paris St Germain v Amiens SC - Parc des Princes, Paris, France - December 21, 2019   Paris St Germain's Kylian Mbappe celebrates scoring their third goal   - اسپوتنیک افغانستان
تصمیم پی‌اس‌جی به فروش امباپه با مبلغ هنگفت

باشگاه‌های زیادی تمایل دارند تا این ستاره جوان را به خدمت بگیرند اما رئال مادرید در این میان مزیت بزرگی دارد زیرا خود بازیکن علاقه زیادی به زیدان دارد و آماده است تا به این باشگاه بپیوندد.

براساس گزارش ال چیرینگیتو، مدیران باشگاه رئال مادرید از این موضوع آگاه اند و از همین حالا خود شان را برای حضور امباپه آماده می‌سازند.

این باشگاه که قبل از این یکی از باشگاه‌های فعال در نقل‌وانتقالات بود و همواره خریدهای هنگفت انجام می‌داد، در کمال تعجیب تا حالا خریدی انجام نداده است و کارشناسان معتقد اند که این باشگاه در حالا تدارک مبلغ جذب امباپه اند.

این باشگاه در کنار اینکه خریدی انجام نداده است، بازیکنان را نیز به فروش رسانده است تا مبلغ دستمزد امباپه را نیز تأمین کند و در این راستا مشکلی در آینده به آن‌ها ایجاد نگردد.

گفته می‌شود که رئال مادرید آماده است تا 200 میلیون برای جذب این مهاجم جوان پرداخت کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала