هواپیما های روسیه/نشان عظمت آمریکا برای ترامپ + عکس

© REUTERS / KEVIN LAMARQUEهواپیما های روسیه/نشان عظمت آمریکا
هواپیما های روسیه/نشان عظمت آمریکا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ستاد انتخاباتی ترامپ تصمیم گرفته است برای بزرگ جلوه دادن هرچه بیشتر "عظمت آمریکا" از هواپیما های MiG-29 و سلاح های AK-74 روسیه، کمک بگیرد .

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از  روزنامهPolitico، ستاد مبارزات انتخاباتی دونالد ترامپ در کارزار تبلیغاتی خود برای انتخابات آینده آمریکا در ماه نوامبر از عکس هواپیماها و ماشیندار های روسی استفاده کرد.

در پوستر تبلیغاتی ستاد انتخاباتی ترامپ، فراخوان "از سربازان ما حمایت کنید" شبح از سربازان را با سلاح به تصویر می کشد که جنگنده روسیه در پس زمینه آنها در حالت پرواز مشاهده می‌شود

کارشناسان در مصاحبه با این روزنامه به این نتیجه رسیدند که در این تصویر یک جنگنده میگ -29 ساخت روسیه و یک اسلحه تهاجمی AK-74 در دست یکی از نیروهای نظامی نشان داده شده است.

کارشناسان می‌گویند این عکس از آرشیو اینترنت برای کارزار تبلیغاتی ترامپ گرفته شده است.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در تاریخ 3 نوامبر برگزار می شود، دونالد ترامپ ، رئیس جمهور فعلی آمریکا، برای دوره دوم با جو بایدن، نامزد حزب دموکرات مبارزه خواهد کرد.

پیش از این ایالات متحده آمریکا یک نماینده پارلمان اوکراین را که اقدام به انتشار گفتگوهای تلفنی میان رئیس جمهور اوکراین و معاون رئیس جمهور سابق آمریکا کرده بود را به همراه سه شخصیت روس دیگر به بهانه مداخله در انتخابات آمریکا تحریم کرد.

گفتنی است که در آپریل 2019، رابرت مولر، دادستان ویژه ایالات متحده، گزارشی درباره دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری 2016 که با پیروزی دونالد ترامپمنجر شد را منتشر کرد. در این گزارش آمده است كه  مسكو در روند انتخابات آمریكا دخالت كرده است ، اما شواهدی در خصوص چگونگی اثبات دخالت روسیه برای پیروزی ترامپ در این گزارش ارائه نشد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала