Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بنزما ستون ترکیب زیدان در فصل جدید

© AFP 2023 / GERARD JULIENKarim Benzema
Karim Benzema - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کریم بنزما پس از جدایی رونالدو از رئال مادرید، جور نبود این فوق ستاره را کشیده است و گول‌های سرنوشت سازی به ثمر رسانده است.

به گزارش اسپوتنیک، در سال 2018، باشگاه رئال مادرید ستاره بزرگی را از دست داد و کریستیانو رونالدو که در هر فصل گول‌های بیشماری برای کهکشانی‌ها به ثمر می‌رساند راهی یوونتوس شد تا خط حمله این تیم بدون رهبر بماند.

Футболисты во время матча между командами Реал Мадрид и Реал Сосьедад в Мадриде - اسپوتنیک افغانستان
پیروزی رئال در نخستین گام با درخشش بنزما

رئال مادرید برای پرکردن جای خالی رونالدو دست به کار شد و هازارد را از چلسی و لوکا یوویچ را از فرانکفورت به خدمت گرفت اما هر دو بازیکن ندرخشیدند.

زیدان اما از داشته‌هایش خوب استفاده کرد و با تکیه به بنزما، اکثر مشکلات را حل کرد و ترکیب را بر محور او چید و به زمین فرستاد.

بنزما نیز در دو فصل اخیر پاسخ اعتمادهای زیدان را به بهترین شکل ممکن داده و موفق به زدن 57 گول شده است.

این مهاجم فرانسوی اگر در دو فصل آخر پنالتی‌های را نیز می‌زد، ممکن تعداد گول‌های خود را نزدیک به عدد 80 می‌رساند و شبیه رونالدو فصل را با عنوان آقای گولی به پایان می‌رساند.

بنزما در نخستین بازی پیش فصل آمادگی کامل خود را به رخ هم‌تیمی‌هایش کشید و به زیدان نیز نشان داد که آماده است تا نقش کلیدی را در ترکیب ثابت او بازی کند.

به همین دلیل رسانه‌های اسپانیایی از بنزما به عنوان ستون ترکیب زیدان و ستاره درخشان این سرمربی فرانسوی در فصل جدید یاد می‌کنند و حضور او مهم‌تر از حضور هازارد، یوویچ و دیگر ستاره‌های رئال مادرید می‌دانند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала