Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تصمیم نهایی بارسلونا در مورد سوارز

© REUTERS / SERGIO PEREZلوئیز سوارز
لوئیز سوارز - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مدیر ورزشی بارسلونا در مراسم معارفه میرالم پیانیچ در مورد آینده سوارز صحبت کرد و جدایی او را قطعی دانست.

به گزارش اسپوتنیک، لوئیز سوارز مهاجم اروگوئۀ بارسلونا، این روزها به دروازه‌های خروجی این باشگاه نزدیک شده است زیرا رونالد کومان سرمربی جدید بلوگرانا به این بازیکن اعتقادی ندارد.

این بازیکن که در چند روز آخر مذاکراتی پیشرفته با باشگاه یوونتوس داشته است، نمی‌خواهد قراردادش را فسخ کند و تصمیم دارد تا با دریافت دستمزد یک‌ساله‌ نیوکمپ را ترک کند.

باشگاه بارسلونا که این روزها شاهد تغییرات گسترده است، تا به حالا در مورد آینده سوارز سکوت کرده بود اما امروز و در جریان مراسم معارفه میرالم پیانیچ، مدیر ورزشی این باشگاه سکوتش را شکست و جدایی او را قطعی اعلام کرد.

رامون پلانس در این مورد گفت:« ما به بازیکنانی که از دل و جان برای باشگاه تلاش کرده اند، احترام زیادی قایل هستیم و سوارز نیز از همین بازیکنان است. ما در حال حاضر به تغییر فکر می‌کنم و این تغییر با عملی نمودن برنامه‌های سرمربی جدید باشگاه به دست می‌آید که او سوارز را نمی‌خواهد. ما به دنبال یک مهاجم هستیم و این زیاد هم به آینده سوارز مرتبط نیست. پیدا کردن جانشین مناسب برای سوارز دشوار است اما بارسلونا جای بهترین بازیکنان دنیا است.»

این در حالی‌ست که سوارز از تیم‌های زیادی پیشنهاد دارد و در صورت توافق این بازیکن به جدایی از بارسلونا، می‌تواند به باشگاه دیگری بپیوندد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала