Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هافبک مورد نظر منچستر تا 2025 با استون ویلا تمدید کرد + عکس

© Sputnik / Владимир Федоренко /  مراجعه به بانک تصاویر استون ویلا
استون ویلا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بازیکن انگلیسی با قراردادی 5 ساله در استون ویلا ماندنی شد.

به گزارش اسپوتنیک، جک گریلیش، هافبک تیم استون ویلا که موردتوجه منچستریونایتد قرار داشت، قراردادش را تا سال 2025 با این تیم تمدید کرد.

Britain Soccer Football - Manchester United v AFC Bournemouth - Barclays Premier League - Old Trafford - 15/5/16 General view inside the ground before the game  - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
از نقل‌وانتقالات منچستر چه خبر؟؛ آستون ویلا در بدل گریلیش دو بازیکن می‌خواهد

رسانه‌های انگلیسی در ماه‌های اخیر از علاقه زیاد شیاطین سرخ به این بازیکن خبر داده بودند اما گریلیش تصمیم گرفت قراردادش را برای 5 سال با ویلا تمدید کند. کاپیتان 25 ساله استون‌ویلا که محصول این باشگاه انگلیسی است و از سال 2012 به عضویت تیم اصلی این باشگاه درآمد، تاکنون در 186 بازی برای استون‌ویلا به میدان رفته و 25 گل نیز به ثمر رسانده است.

هافبک انگلیسی که اخیراً شایعه پیوستنش به منچستریونایتد مطرح بود، در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه استون‌ویلا گفت:«خوشحالم که خودم را با امضای این قرارداد به استون‌ویلا متعهد کردم. اینجا باشگاه و خانه من است و از بودن در اینجا خوشحالم. مالکان باشگاه برایم شفاف‌سازی کردند که چه جاه‌طلبی دارند و چطور می‌خواهند استون‌ویلا را بسازند. دوران فوق‌العاده‌ای پیش روی‌مان است و خیلی خوشحالم که بخشی از این تیم خواهم بود.»

گریلیش از 8 سالگی در استون ویلا بوده و در انتهای فصل 2013/14 اولین بازی خود را برای این باشگاه انجام داده است. هافبک هجومی و انگلیسی با سقوط استون ویلا به چمپیونشیپ در سال 2016 در این تیم باقی ماند و نقش مهمی در بازگشت دوباره این تیم به لیگ برتر و همچنین بقای آنها در فصل قبل این رقابت ها ایفا کرد. گفته می شود دستمزد جدید گریلیش 125 هزار پوند در هفته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала