Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کاپیتان جدید پی‌اس‌جی انتخاب شد + عکس

© REUTERS / POOLUEFA Şampiyonlar Ligi çeyrek finalinde Atalanta'yı üç dakikada bulduğu gollerle 2-1 yenen Paris Saint-Germain, tur atladı.
UEFA Şampiyonlar Ligi çeyrek finalinde Atalanta'yı üç dakikada bulduğu gollerle 2-1 yenen Paris Saint-Germain, tur atladı. - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
توماس توخل سرمربی پاریسن‌جرمن اعلام کرد که مارکینیوس مدافع برازیلی پس از این بازو بند کاپیتانی این تیم را بر بازو خواهد بست.

به گزارش اسپوتنیک، در پایان فصل 2019-2020، تیاگو سیلوا مدافع برازیلی و تجربه باشگاه پاریسن‌جرمن، که مسئولیت کاپیتانی این باشگاه را نیز به عهده داشت، با پایان قراردادش جدا شد و راهی چلسی شد.

پس از جدایی این بازیکن، در چند بازی که پی‌اس‌جی به میدان رفت، بازیکنانی مختلفی بازو بند کاپیتانی را به بازو بستند و مشخص نشده بود که کدام بازیکن کاپیتان نخست این باشگاه خواهد بود.

گزینه‌های چون نیمار، وراتی، دیماریا و کیمبمپه برای به دست آوردن بازو بند کاپیتانی مطرح بودند اما توماس توخل در کنفرانس خبری قبل از بازی با متز کاپیتان جدید خود را معرفی کرد که هیچ کدام از این نام‌ها نبود.

توخل در فصل 2020-2021، مارکینیوس را به عنوان کاپیتان جدید باشگاه معرفی کرد و قرار است این مدافع برازیلی کاپیتان پاریسی‌ها باشد.

دلیل این انتخاب واضح است، زیرا این بازیکن نسبت به سایر بازیکنان سابقه‌دارتر است و تأثیر زیادی بر سایر بازیکنان دارد و ستاره‌های مطرح چون نیمار و امباپه نیز با روابط دوستانه دارند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала