Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رضایت مسی از پروژه جدید بازسازی بارسا

© AFP 2023 / Pau BarrenaАргентинский футболист Лионель Месси
Аргентинский футболист Лионель Месси - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لیونل مسی با یکی از دوستانش در مورد این‌که پروژه جدید بارسا چقدر او را متقاعد کرده صحبت کرده است.

به گزارش اسپوتنیک؛ لیونل مسی کاپیتان بارسلونا در مورد میزان رضایت‌اش از پروژه جدید در این تیم با یکی از دوستان‌اش صحبت کرده است.

بعد از آنکه مسی اعلام کرد از بارسا جدا می‌شود بیشتر هواداران این تیم نگران ادغام او در پروژه جدید و نیز آینده‌اش در کاتالونیا هستند. حرکات و گفته‌های لئو اکنون با یک ذره بین از همه بخش‌ها مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌گیرد.

اکنون برنامه پر بیننده تلویزیونی ال‌چرینگیتو گفتگوی فرضی لئو مسی و یک دوست صمیمی‌اش را منتشر کرده‌اند که در آن وی با اشتیاق زیادی در مورد پروژه کومان صحبت می‌کند. در این مکالمه مفروض توضیح داده شده که کومان رویکردی متمرکز بر 4-2-3-1 را بازی خواهد کرد جایی که د یونگ و پیانیچ از دفاع جلوتر باشند، در حمله ما می‌توانیم فاتی، دمبله یا پدری را در جناحین و بالای سر داشته باشیم اگر دپای را قرار دهد حمله کند و به مسی این آزادی را بدهد که آزادانه در پشت خط حمله بازی کند.

در این زمینه دو بحث مهم ترسیم می‌شود. اولین مورد این است که مسی در مورد سوارز به عنوان یک جانشین مهاجم یا احتمالا از دپای یا هر هم تیمی دیگرش صحبت نمی‌کند. مورد دوم این‌که مسی در مورد پروژه با دوستش به روشی مثبت صحبت کرده است یعنی درمورد برنامه‌های کومان به او نگفته است گویا از این کار بیزار است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала