Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مازادهای بارسا نمی‌روند؛ سوارز و اومتیتی هم ماندنی می‌شوند؟

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر سوارز بازیکن باشگاه بارسلونا
سوارز بازیکن باشگاه بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به‌نظر می‌رسد که لوییز سوارز در بارسلونا ماندنی شده است و ساموئل اومتیتی نیز مشتری‌ای ندارد.

به گزارش اسپوتنیک، کومان در ابتدای ورودش به بارسلونا در تماسی تلفنی به سوارز اطلاع داده بود که جایی در تفکراتش ندارد و باید بارسا را ترک کند. سوارز در تلاش برای انتقال به یوونتوس بود و فقط چند گام تا پیوستن به این تیم برایش مانده بود اما این انتقال به هم خورد چرا که او نمی‌توانست در موعد مقرر پاسپورت ایتالیایی بگیرد و انتقالش به مشکل می‌خورد.

اکنون که انتقال لوئیز سوارز به یوونتوس منتفی شده است، این مهاجم اروگوئه‌ای سه راهکار را پیش روی خود دارد. به گفته‌ی آ اس، سوارز می‌تواند در بارسلونا بماند و تبدیل به مهاجمی نیمکت نشین شود، چرا که کومان به او اعتقادی ندارد. می‌تواند راهی پاری سن ژرمن شود یا می‌تواند به دورانش در لالیگا ادامه دهد و به اتلتیکو مادرید بپیوندد.

گفته می‌شود که دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، علاقه‌ ویژه‌ای به لوئیز سوارز دارد و می‌خواهد او را به خدمت گرفته و جایگزین دیگو کاستا کند. البته به گفته‌ی آ اس، اتلتیکو مادرید پیش از اینکه سوارز را جذب کند باید آلوارو موراتا یا دیگو کاستا را به فروش برساند تا بتواند دستمزد مهاجم اروگوئه‌ای را تامین کند. از طرفی پاریسن ژرمن هم می‌خواهد او را به پارک ده پرنس ببرد و دوباره او را در کنار نیمار قرار دهد.

​همچنین رونالد کومان از زمانی که به بارسلونا آمده به دنبال ایجاد تغییر و تحول در این تیم است. کومان می‌خواهد ساموئل اومتیتی در این تابستان بارسلونا را ترک کند چرا که اعتقادی به او ندارد اما سران بارسلونا این نگرانی را دارند که نتوانند او را در این مدتی که باقی مانده بفروشند و این بازیکن در جمع آبی و اناری ها ماندگار شود.

با توجه با اینکه ساموئل اومتیتی دستمزد نسبتا بالایی می‌گیرد و دیگر جزئی از ترکیب اصلی بارسلونا نخواهد بود، مدیران بارسلونا به فکر فروش او هستند اما نگرانی هایی در این زمینه وجود دارد. به گفته‌ی آ اس، ساموئل اومتیتی از لیست علاقه‌مندی های پاری سن ژرمن خارج شده است و تیم های دیگر هم بعید است که بتوانند هزینه‌های مربوط به انتقال و دستمزد این بازیکن را تامین کنند و همین مسئله کار را برای جدایی او دشوار می‌کند. بارسلونا سعی می‌کند که او را وارد معامله‌ی ممفیس دیپای کند و در توافقی دو طرفه با لیون، اومتیتی را به جای بخشی از پول مهاجم هلندی به این تیم بدهد.

در حال حاضر ساموئل اومتیتی جایگاه خود را هم در بارسلونا و هم در تیم ملی فرانسه از دست داده است و کلمنت لنگله به او ترجیح داده می‌شود. بارسلونا برای فصل جدید رونالد آرائوخو را هم به لیست تیم اصلی‌اش اضافه کرده و از طرفی به دنبال اریک گارسیا، مدافع منچسترسیتی، هم هست و جایی برای ساموئل اومتیتی وجود نخواهد داشت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала