Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیشنهاد بارسا به سیتی رسید

عضو شوید
باشگاه بارسلونا برای جذب اریک گارسیا به منچسترسیتی پیشنهاد داد.

به گزارش اسپوتنیک؛ بارسلونا قرار است 14 میلیون پوند برای اریک گارسیا مدافع منچسترسیتی پرداخت نماید در غیر این صورت، تابستان سال آینده او را به طور رایگان بدست خواهد آوردو

قرارداد این نوجوان تا جون سال آینده معتبر است و به نظر می‌رسد او قصد ندارد قرارداد جدیدی را امضا کند. اکنون گزارش شده که بارسلونا با پیشنهاد پول نقد می‌خواهد این بازیکن را یکسال زودتر به دست آورد. موندو دیپورتیوو گزارش داده که پپ گواردیولا هنوز مشتاق است یک سال باقی مانده گارسیا سپری شود.

روئسای اتحاد هفته گذشته پیشنهاد 8 میلیون پوندی را رد کردند اما مشخص نیست که آیا قیمت بالاتر آنها را وسوسه می‌کند یا خیر.

بازیکن اسپانیایی فصل گذشته 13 بازی در لیگ برتر انجام داد اما با جذب ناتان آکه از بورنموث، شاید امسال نیازی به پُر کردن خلا نباشد.

گمانه زنی‌هایی وجود دارد که گارسیا بر "فصل آینده" متمرکز شده و انتقال فوری به کاتالونیا را رد می‌کند. اعتقاد بر این است که رونالد کومان سرمربی بارسلونا علاقه زیادی به گارسیا به عنوان جانشین طولانی مدت جرارد پیکه دارد.

مرد هالندی در حال انجام تعمیرات اساسی در نیوکمپ است و گرفتن گارسیا در یک سال زودهنگام می‌تواند به بازسازی این تیم کمک کند.

گزارش‌های دیگر نشان می‌دهد که هدف اول غول اسپانیایی است. اگر گارسیا اکنون باید آنجا را ترک کند سیتی به عنوان یک جانشین بالقوه به کالیدو کولیبالی ناپولی دوباره متوسل خواهد شد. اما مربی او جنارو گتوزو قاطعانه ابراز داشته که مدافع تنومندش فروشی نیست مگر این‌که سیتی به قیمت درخواستی 70 میلیون پوندی نظر مثبت داشته باشد.

این بازیکن 29 ساله چندین فصل در سری A کار کرده و احساس می‌شود که می‌تواند در لیگ برتر کنار بیاید.

این در حالی‌ست که از زمان جدایی وینسنت کمپانی اسطوره باشگاه سیتی و رفتن به اندرلخت، سیتیزن‌ها مدافع میانی خوبی نداشته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала