Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اطمینان بارسا از تمدید با تراشتگن

© Sputnik / Нина Зотина /  مراجعه به بانک تصاویر دروازه‌بان بارسلونا مارک آندره تراشتگن Прилет сборной Германии на Кубок конфедераций-2017
دروازه‌بان بارسلونا مارک آندره تراشتگن Прилет сборной Германии на Кубок конфедераций-2017 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به نظر می‌رسد مارک آندره تراشتگن دروازه‌بان آلمانی بارسلونا به دوران حضورش در این تیم ادامه خواهد داد.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه بارسلونا اطمینان دارد که مارک آندره تر اشتگن، دروازه‌بان آلمانی بارسا، قراردادش را با این تیم تمدید خواهد کرد و در حقیقت این اتفاق در دوران ریاست جوزپ ماریا بارتومئو رخ خواهد داد، چرا که این کار یکی از اولویت های بارتومئو تا پیش از انتخابات ریاست بارسلوناست.

باشگاه بارسلونا حضور ترشتگن را در این تیم ضروری می‌داند و به گفته‌ی روزنامه اسپورت کاتالونیا، بارسا می‌خواهد که این بازیکن بماند.

در واقع رابطه‌ی ترشتگن با خوزه رامون ده لا فونته، مربی دروازه‌بان های بارسلونا، بسیار خوب است و همین مسئله موجب می‌شود که دروازه‌بان آلمانی هم تمایل زیادی برای ماندن در نیوکمپ داشته باشد.

 آخرین باری که تر اشتگن قرارداد خود را با بارسلونا تمدید کرد در تابستان 2017 بود که او قراردادش را تا تابستان 2022 تمدید کرد.

تر اشتگن که در حال حاضر 27 ساله است، در تابستان 2014 با قراردادی به ارزش 12 میلیون یورو از بورسیا مونشن گلادباخ راهی بارسلونا شد و عملکرد خوبی در این تیم داشته است.

 علی‌رغم اینکه او در بازی بارسلونا مقابل بایرن مونیخ 8 گل دریافت کرد، اما انتقادات زیادی نسبت به عملکردش وارد نشد چرا که او سابقه‌ی خوبی در بارسلونا داشت و بازیکنان دیگری بودند که عملکردی بسیار ضعیف تر از ترشتگن داشتند.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала