Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش «ژوزه مورینیو» به احتمال بازگشت بیل به تاتنهام

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر مورینیو
مورینیو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی تاتنهام به شایعه احتمال بازگشت بال ولزی رئال مادرید به این تیم انگلیسی واکنش نشان داد.

به گزارش اسپوتنیک، مدیر برنامه‌های گرث بیل تأیید کرده مدیران دو باشگاه رئال مادرید و تاتنهام در حال مذاکره با یکدیگر برسر انتقال بیل به جمع اسپرزها هستند و از علاقه این بازیکن ولزی برای بازگشت به تاتنهام سخن گفته است. گفته می‌شود باشگاه تاتنهام نیز نسبت به خدمت گرفتن این بال ولزی علاقه‌مند است.

گرت بیل - اسپوتنیک افغانستان
انتقال بیل به تاتنهام تایید شد
ژوزه مورینیو، سرمربی پرتگالی تاتنهام در کنفرانس خبری که روز گذشته داشت، در پاسخ به پرسشی درباره علاقه این باشگاه به جذب بیل گفت:«من درباره مسائل فرضی نظری نمی‌دهم. گرث بیل بازیکن رئال مادرید است. وظیفه من نیست که با مدیر برنامه‌ها تماس بگیرم و نمی‌خواهم در این مورد و به خصوص بازیکنان تیم‌های دیگر نظری بدهم.»
آقای خاص در ادامه صحبت‌هایش همچنان در پیوند به ماجرای انتقال ستاره ولزی به تیم تحت هدایت او گفت:«زمانی که سرمربی رئال مادرید بودم، سعی کردم او را از تاتنهام به خدمت بگیرم که در دوره حضور من این امر محقق نشد. رئیس باشگاه (فلورنتینو پرس) اما عزیزه و دانش من را دنبال کرد و فصل بعد از جدایی من از رئال، گرث را به این تیم آورد. چیزی برای پنهان کردن وجود ندارد و خود بیل هم این را می‌داند.»

بیل 31 ساله که به دلیل عدم علاقه زین‌الدین زیدان به او، مدت‌ها است که حضور ثابتی در ترکیب کهکشانی‌ها ندارد، تا ماه جون 2022 با رئال مادرید قرارداد دارد. این باشگاه اسپانیایی قصد دارد با فروش گرث بیل از شر پرداخت دستمزد 600 هزار یورو در هفته به او خلاص شود. ستاره پیشین تاتنهام فصل اخیر در هفتمین سال حضورش در رئال مادرید در مجموع 20 بازی برای این تیم به میدان رفته و موفق شده 3 گل به ثمر برساند و 2 پاس گل برای همبازیانش بسازد.

بیل که در سال 2013 در ازای 100 میلیون یورو از تاتنهام به رئال مادرید پیوست، تاکنون در 251 بازی برای این تیم به میدان رفته و 105 گل نیز به ثمر رسانده است.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала