Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کیکه ستین بارسا را به دادگاه می کشد

© REUTERS / Albert Gea Тренер "Барселоны" Кике Сетьен перед матчем с "Леганесом"
 Тренер Барселоны Кике Сетьен перед матчем с Леганесом - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کیکه ستین سرمربی اخراج شده بارسلونا با انتشار بیانیه رسمی اعلام داشت که بر علیه بارسلونا اقدامات قانونی را روی دست خواهد گرفت.

به گزارش اسپوتنیک؛ کیکه ستین سرمربی اخراج شده بارسلونا پس از چند هفته از اخراج‌اش امروز سرانجام بر علیه بارسلونا اقدام کرد و اعلام داشت که اخراج این کارگردان "بدون هیچگونه تسویه ای" و با قصد باشگاه برای عدم رعایت قرارداد امضا شده این چهارشنبه به وی ابلاغ شده است.

ستین مربی سابق بارسا قصدش را برای تشکیل پرونده‌ی قانونی علیه بلوگرانا به منظور "حفظ حقوق‌ ما" (او و سایر اعضای کادر مربیگری وی) با توجه به این‌که ارتباط رسمی اخراج وی که ادعا می‌کند این چهارشنبه درست یک ماه پس از اعلامیه‌اش به او ابلاغ شده است، "قصد واضح هیئت مدیره برای عدم رعایت قراردادهای کارش را از 14.01.2020 نشان می‌دهد".

فراموش نشود که در آن تاریخ استخدام ستین و کادر مربیگری او تا 30 جون 2022 اعلام شد بنابراین کانتابریان پس از برکناری قصد دارد کل قرارداد را جمع آوری کند.

این تکنسین سابق در بیانیه تأکید کرد که اخراج‌اش دیروز "بدون هیچ گونه تسویه‌ای" انجام شده است و "با کمال تعجب" این اعلامیه شامل "انتقال مجدد آینده به باشگاه" بقیه مربیان بود که بنابراین در اخراج ستین شامل نمی‌شود.

متن کامل بیانیه‌ای ستین:

کیکه ستین، ادر سارابیا، جان پاسکوا و فران سوتو با هم صدا شده و به دلیل آخرین اطلاعات منتشر شده می‌خواهیم توضیحات زیر را ارائه دهیم:

پس از یک ماه سکوت مطلق از سوی هیئت مدیره بارسلونا و پس از درخواست‌های مختلف از ما دیروز بود که سرانجام اولین ارتباطات رسمی را از طریق بوروفاکس دریافت کردیم. این ارتباطات نشان می‌دهد که این بخش‌نامه بخاطر عدم انطباق با قرارداد کار مورخ 14.012020 آنها است. در مورد من "کیکه ستین"، علنی و مشهور است که در 17 آگست هر دو (باشگاه و رئیس) اخراج‌ام را با اثر فوری اعلام کردند. با این حال دیروز شانزدهم سپتامبر (یک ماه بعد) بود که آنها برای اولین بار نامه کتبی اخراجی‌ام را (بدون هیچگونه تسویه‌ای) برای من ارسال کردند.

در مورد بقیه مربیان، دیروز نیز با کمال تعجب از "انتقال مجدد در آینده" به باشگاه مطلع شدیم. برای تمام آنچه گفته شد، ما مجبور شده‌ایم که حل اختلاف را به دست وکلای خود برسانیم، مجبوریم اقدامات قانونی مربوطه را ارائه دهیم. و این برای حفظ حقوق ما و آنچه با بارسلونا توافق شده است."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала