امریکا از اسلحه جدید علیه روسیه نام برد

عضو شوید
قوماندان عمومی حملات جهانی قوای هوائی ایالات متحده امریکا سلاح اصلی آینده کشوراش را اعلام کرد که می تواند علیه مسکو استعمال کند.

به گزارش اسپوتنیک، تیموتی ری قوماندان عمومی حملات جهانی قوای هوایی ایالات متحده، در نامه ای به تایمز گفت، جنگ آینده که این کشور احتمالاً با چین یا روسیه خواهد بود، بقای ملت امریکا را تهدید می کند.

بنا به گفته این جنرال، که درباره بهبود سیستم های تسلیحات هستوی صحبت می کند، "این دشمنان بالقوه متفاوت از ایالات متحده در حال مدرن شدن هستند."

وزیر دفاع امریکا روسیه را رقیب استراتژیک خواند  - اسپوتنیک افغانستان
وزیر دفاع امریکا روسیه را رقیب استراتژیک خواند

به گفته تیموتی ری، برای "همگام شدن با زمان"، ایالات متحده از طریق توسعه تکنالوژی های جدید، نیاز به مدرن سازی شبکه بمب افکن ها، کشتی های تحت البحری و راکتهای بالستیک قاره پیما خود دارد.

این جنرال ا خاطرنشان كرد: قبل از آنكه امريكا بمب افكن های سنگين استراتژیک جدید B-21 Raider را به دست بیآورد، اين كشور بمب افکن های B-1 Lancer  B-2 Spirit و B-52 Stratofortress را حفظ و نوسازی خواهد كرد.

جنرال همچنین فعالیت در مورد راکت بالستیک قاره پیما جدید یادآوری کرد که به عنوان بخشی از پروژه بازدارنده استراتیژی زمینی برای جایگزینی نیم قرن LGM-30G Minuteman III در دست ساخت است.

به طور جداگانه، وی به افزایش تعامل با شرکا، به ویژه مأموریت های هوایی با هم پیمانان خود اشاره کرد، که روزانه شش پروند B-52 Stratofortress از پایگاه قوای هوایی مینوت در داکوتای شمالی بر فراز کشورهای ناتو در اروپا پرواز می کند.

در ماه آگوست، چارلز براون جونیور استردرستیز قوای هوایی ایالات متحده گفت که جنگ آینده ایالات متحده مانند درگیری های دو دهه گذشته نخواهد بود، "جنگ آینده از سواحل ما دور نخواهد ماند".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала