Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

طاهر زهیر در قرعه‌کشی لیگ برتر؛ لیگ برتر شادی ملی است

© Sputnik / فیروز مشعوفطاهر زهیر نامزد وزیر وزارت اطلاعات و فرهنگ کشور
طاهر زهیر نامزد وزیر وزارت اطلاعات و فرهنگ کشور - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
طاهر زهیر سرپرست وزارت اطلاعات و فرهنگ در مراسم قرعه کشی لیگ برتر در مورد فصل نهم این لیگ صحبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ در مراسم قرعه کشی نهمین فصل لیگ برتر فوتبال افغانستان طاهر زهیر نامزد وزیر وزارت اطلاعات و فرهنگ کشور که نظارت بر برگزاری این لیگ را بر عهده دارد، صحبت کرده و حمایت دولت را از این لیگ اعلام داشت.

آقای زهیر در این مراسم اظهار داشت: "ما افتخار داریم که امسال وزارت اطلاعات و فرهنگ میزبان همه بازیگران است. و هماهنگی آنرا به عهده دارد. مصیبت کرونا یک سایه شومی را در فضای زندکی در سرتاسر جهان به خصوص افغانستان... به وجود آورد. مردم هر روز خبر رنج و مصیبت را می‌شنیدند از جان باختن عزیزان شان، یک فضای شادی عمومی که حق مردم ماست... ما افتخار داریم که در این شادی ملی که عبارت از برگزاری نهمین دوره لیگ برتر فوتبال است سهم داریم."

نامزد وزیر اطلاعات و فرهنگ اضافه کرد: "برای برچیده شدن این سایه مصیبت انگیز [فضای کرونایی] خوب است که لیگ برتر در فضای نشاط آور و خلاق را خلق کند. ما امیدوتر هستیم که لیگ برتر افغانستان چندین دور دیگر هم برگزار شود."

این در حالیست که قرار است لیگ برتر فوتبال کشور با انجام دیدار افتتاحیه میان دو تیم طوفان هریرود و د اباسین سپی پنجشنبه هفته پیش رو (سوم میزبان) در میدان سبز فدراسیون فوتبال کشور راه اندازی شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала