لاوروف درباره پیوندهای روسیه با رئیس جمهور آینده امریکا: گفت و گو با واپسین سخن با ما بی معنی است

© Sputnik / TASS/POOL /  مراجعه به بانک تصاویر لاوروف درباره پیوندهای روسیه با رئیس جمهور آینده امریکا: گفت و گو با واپسین سخن با ما بی معنی است
لاوروف درباره پیوندهای روسیه با رئیس جمهور آینده امریکا: گفت و گو با واپسین سخن با ما بی معنی است - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزیر امور خارجه روسیه درباره پیوندهای این کشور با رئیس جمهور آینده امریکا گفت، که گفت و گو با واپسین سخن با ما بی معنی، بی فایده است و اگر کسی تا اکنون نفهمیده باید این را بداند. 
روسیه: امریکا ماهرانه از شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کند - اسپوتنیک افغانستان
روسیه: امریکا ماهرانه از شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کند

به گزارش اسپوتنیک، سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار اسپوتنیک درباره پیوندهای روسیه با رئیس جمهور آینده امریکا گفت: "مسکو با هر دولتی که بر اساس برابری، منافع متقابل و به دنبال توازن منافع در ایالات متحده انتخاب شود، کار خواهد کرد".

وزیر امور خارجه روسیه افزود: "اما البته با هر دولتی که در هر کشوری انتخاب شود کار خواهیم کرد، این امر درباره ایالات متحده امریکا نیز صدق می کند". 

او در ادامه گفت: "گفت و گو با ما با واپسین سخن بی معنی، بی فایده است و اگر کسی تا اکنون این موضوع را درک نکرده باید بداند". 

پیش از این، دونالد ترامپ هنگامی سخنرانی اش در یک جمعی در ویسکانسین با سخنان بلندی درباره یکی از اصلی ترین نا امیدی های خود سخن گفته بود. 

یادآوری می کنیم، که انتخابات ریاست جمهوری امریکا قرار است 3 نوامبر برگزار شود. رهبر کنونی امریکا برای دوره دوم نامزد شده است، رقیب اصلی وی جو بایدن نامزد دموکرات ها است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала