Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خامس به عنوان بازیکن آزاد به اورتون پیوست؟

© Sputnik / Александр Кряжев /  مراجعه به بانک تصاویر خامس رودریگز Russia World Cup Colombia - Poland
خامس رودریگز Russia World Cup Colombia - Poland - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بانفیلد تایید کرد که خامس رودریگز از رئال مادرید به اورتون به گونه آزاد منتقل شده است.

به گزارش اسپوتنیک؛ باشگاه تمرینی کلمبیا در بیانیه‌ای اعلام کرده که: "این انتقال بدون هیچ هزینه‌ای انجام شد مثل این‌که او بازیکن آزاد باشد."

خامس رودریگز از رئال مادرید به اورتون به گونه آزاد منتقل شد نه در بدل 25 میلیون یورویی که باشگاه رئال از فروش این بازیکن به تیم انگلیسی دریافت کرده است.

هفته گذشته پورتال 'recordings.com' مدعی شد که بازیکن کلمبیایی رئال مادرید بدون پرداخت هزینه‌ای توسط اورتون به خدمت گرفته شده و این اطلاعات به لطف بیانیه‌ای از بانفیلد تیم کلمبیایی که خامس در آن بین سال‌های 2008 تا 2010 بازی می‌کرد، تأیید شده است. برای جهش به پورتو و این‌که او مجبور شد درصدی از انتقال را به عنوان حق تمرین به دست آورد.

ایگناسیو اوزکیزا ، خزانه دار موسسه یاد شده می‌گوید: "متأسفانه به دلیل پاس خامس رودریگز از رئال مادرید به اورتون به بانفیلد هیچ مبلغی پرداخت نمی‌شود. معامله بدون هیچ هزینه‌ای انجام شد گویی که یک بازیکن آزاد باشد. مشاوره‌های مربوطه قبلاً با دو باشگاه و با سازمان‌های مربوطه انجام شده است. در همه موارد آنها به ما تأیید کردند که باشگاه از طریق سازوکار همبستگی پول دریافت نمی‌کند."

در این بیانیه اضافه شده است: "باشگاه اتلتیکو بانفیلد پس از شنیدن خبر انتقال خامس رودریگز از رئال مادرید به اورتون و با توجه به مقررات فیفا که در حال اجرا است مشاوره‌های مربوطه را انجام داد تا بفهمد آیا مسئول جمع آوری پول از طریق مکانیزم همبستگی است؟ بانفیلد اظهار داشت مکاشفه نسخه مادرید را زیر سوال می‌برد که هرگز رسماً از آمار نقل و انتقالات صحبت نمی‌کند اما به بیرون درز کرده که این بازیکن در ازای 25 میلیون یورو به اضافه 5 متغیر به اورتون رفته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала