Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رسمی؛ ایگواین به تیم بکهام پیوست + عکس

© AP Photo / Luca BrunoJuventus' Gonzalo Higuain reacts during the Champions League, round of 8, first-leg soccer match between Juventus and Real Madrid at the Allianz stadium in Turin, Italy, Tuesday, April 3, 2018
Juventus' Gonzalo Higuain reacts during the Champions League, round of 8, first-leg soccer match between Juventus and Real Madrid at the Allianz stadium in Turin, Italy, Tuesday, April 3, 2018 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
گونزالو ایگواین پس از فسخ قرارداد با باشگاه یوونتوس، به صورت رسمی به باشگاه اینترمیامی پیوست.

به گزارش اسپوتنیک، قرارداد ایگواین با یوونتوس قرار بود در سال 2021 به پایان برسد اما آندره‌آ پیرلو به این بازیکن گفت که در برنامه‌هایش جایی ندارد.

این باشگاه پس از توافق با ایگواین، قرارداد او را با هزینه 17 میلیون پوند فسخ کرد تا او بتواند به صورت آزاد به باشگاه دیگری بپیوندد.

این بازیکن امروز با باشگاه اینترمیامی به صورت رسمی قرارداد امضأ کرد و پس از بلیز ماتویدی به دومین بازیکنی تبدیل شد که از باشگاه یوونتوس به صورت آزاد به این تیم می‌پیوندد.

ایگواین در سال 2016 از ناپولی به یوونتوس پیوست و در سه فصل حضورش در این تیم درخشش خوبی داشت.

این بازیکن قبل از این در باشگاه‌هایی که حضور داشته موفق به کسب سه قهرمانی لالیگا، سه قهرمانی سری آ، یک کوپا دل ری، دو سوپرکاپ اسپانیا، سه کوپا ایتالیا، یک سوپرکاپ ایتالیا و یک لیگ اروپا شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала