Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فرناندز: به رونالدو کمک می‌کنم تا رکورد دایی را بشکند

© Sputnik / Виталий Белоусов /  مراجعه به بانک تصاویر برونو فرناندز بازیکن جدید منچستریونایتد Russia World Cup Portugal Training
برونو فرناندز بازیکن جدید منچستریونایتد  Russia World Cup Portugal Training - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
برونو فرناندز در گفت‌و گویی مدعی شد که تمام تلاشش را خواهد کرد تا کریستانو رونالدو به رکورد برترین گولزن بازی‌های ملی دست‌یابد.

به گزارش اسپوتنیک، علی دایی مهاجم سابق تیم ملی ایران سال هاست با 109 گول ملی عنوان آقای گل جهان را در بازی‌های ملی در اختیار دارد و رونالدو عزم خود را برای شکستن این رکورد جزم کرده است.

این مهاجم پرتگالی اخیراً در دیدار برابر سویدن دو بار گولزنی کرد و تعداد گول‌های ملی خود را به عدد 101 افزایش داد تا فاصله‌اش را با علی دایی کمتر از قبل کند.

برونو فرناندز هم‌تیمی رونالدو که در خط میانی تیم ملی پرتگال بازی می‌کند، از درخشش کریستیانو بسیار خوشحال است و در گفت‌و گویی مدعی شد که تمام تلاشش را خواهد کرد تا کاپیتان تیم‌شان به رکورد بهترین گولزن بازی‌های ملی دست‌یابد.

او به یونایتد ریویو در این مورد گفت:« شما وقتی بازی‌ها را تماشا می‌کنید، اگر رونالدو گول نزند، برای همه این یک بازی بد است زیرا او به طور معمول گول می‌زند. شما منتظر یک گول و یا کارهای متفاوت او هستید. البته من واقعاً خوشحالم که فرصتی برای بازی در کنار او پیدا کردم و امیدوارم که بتواند به رکورد مورد نظر خود برسد. من تمام تلاش خود را خواهم کرد تا رونالدو به رکورد دایی برسد.»

رونالدو در حال حاضر 9 گول نیاز دارد تا این رکورد را به نام خود کند و با توجه به آمادگی خوب این بازیکن، ممکن در بازی‌های بعدی شاهد شکستن رکورد علی دایی از سوی او باشیم.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала