Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ایتالیا مجوز بازگشت محدود هواداران به ورزشگاه‌ها را صادر کرد

© Photo / JV / JVvتیم باشگاهی یوونتوس
تیم باشگاهی یوونتوس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بالاترین مقام اجرایی ورزش کشور ایتالیا از صدور مجوز بازگشت محدود تماشاگران به ورزشگاه‌ها برای فصل جدید رقابت‌های ورزشی خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، وینچنزو اسپادافورا، وزیر ورزش کشور ایتالیا اعلام کرد که استادیوم‌های ورزشی اجازه ورود حداکثر یک هزار تماشاگر برای تماشای مسابقات فصل جدید را خواهند داشت. پس از تلاش‌های فدراسیون فوتبال ایتالیا برای مجاب کردن مقامات دولتی به صدور مجوز بازگشت هواداران به ورزشگاه‌های فوتبال، اکنون این مجوز صادر شده است، هر چند به صورت محدود.

Фанаты итальянской футбольной команды Atalanta  - اسپوتنیک افغانستان
بازگشت هواداران فوتبال ایتالیا به ورزشگاه‌ها با ظرفیت محدود

اسپادافورا به شبکه اسپورت ایتالیا گفت:«در ساعات آینده تصمیم اتخاذ شده درباره بازگشت هواداران به صورت رسمی اعلام خواهد شد اما من می‌خواهم از وزیر کشور آقای اسپرانتزا بابت همکاری‌شان و همچنین کمیته فنی و علمی کشور تشکر کنم. اولویت ما این بود که میان رویدادهای فرهنگی و ورزشی تفاوتی قائل نشویم. در نهایت تصمیم بر این شد که از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس مسترز 1000 در شهر رُم، هواداران قادر به حضور در استادیوم‌ها باشند.»

وزیر ورزش ایتالیا افزود:«مطابق تصمیم اتخاذ شده، صدور مجوز بازگشت هواداران صرفاً برای ورزشگاه غیرمسقف و با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی از جمله رعایت فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک و رزرو صندلی صورت خواهد گرفت. سرانجام اولین گام برای بازگشت به شرایط عادی برداشته شد.»

از ماه مارچ همزمان با شیوع گسترده ویروس کرونا در ایتالیا، تمامی رقابت‌های ورزشی در این کشور بدون حضور تماشاگر برگزار شده‌اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала