رئیس جمهور برزیل: قرنطینه در دوران کرونا نشانه‌ای ضعف است

© AP Photo / Eraldo Peresرئیس جمهور برزیل: قرنطینه در دوران کرونا نشانه‌ای ضعف است
رئیس جمهور برزیل: قرنطینه در دوران کرونا نشانه‌ای ضعف است - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهوری برزیل قرنطینه به عنوان یک اقدام پیشگیرانه در دوره شیوع ویروس کرونا را نشانه ضعف توصیف کرد.

به گزارش اسپوتنیک، ژائر بولسونارو،  رئیس جمهور برزیل می گوید: اعمال محدودیت های قرنطینه هنگام شیوع ویروس کرونا، اقدامی برای افراد ضعیف است.

بولسونارو در جمع کشاورزان این کشور گفت: «شما تسلیم این امور مسخره نشدید.  آن‌ها به شما گفتند‌ در خانه‌هایتان بمانید بعدا روی اقتصاد کار خواهیم کرد. ‌‌به اعتقاد من همه این‌ها فقط برای افراد ضعیف است.»

بولسونارو با تقدیر از ادامه فعالیت کشاورزان در دوره شیوع کرونا این پاندمی را واقعیتی توصیف کرد که باید با آن مقابله کرد و از ترس آن مخفی نشد.

برزیل پس از آمریکا و هند‌، سومین کشور جهان از نظر شمار مبتلایان به ویروس کرونا است و در جایگاه دوم جهانی از نظر ثبت قربانیان این ویروس قرار دارد.

بدتر شدن وضعیت جسمانی رئیس جمهور برزیل  - اسپوتنیک افغانستان
بدتر شدن وضعیت جسمانی رئیس جمهور برزیل 

 بولسونارو در ماه جولای به ویروس کرونا مبتلا شد و به دلیل کم‌اهمیت جلوه دادن خطر این ویروس مورد انتقادهای فراوان قرار گرفت.

تاکنون 30 میلیون و 697 هزار و 825 نفر در سراسر جهان به بیماری کووید-19 ناشی از ویروس کرونا مبتلا شده‌اند. از این تعداد 956 هزار و 450 نفر جان باخته و 22 میلیون و 339 هزار و 980 نفر هم از این بیماری بهبود یافته‌اند.

بر اساس این آمارها، آمریکا با 6 میلیون و 925 هزار و 941 نفر مبتلا، در صدر جدول بیشترین کشور‌های آلوده قرار دارد. پس از این کشور به ترتیب هند، برزیل، روسیه، پرو، کلمبیا، مکزیک، اسپانیا، آفریقای جنوبی و آرژانتین قرار گرفته‌اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала