سفر وزیر صحت عامه به ولایت هرات

© رخنامه وزارت صحت سفر وزیر صحت عامه به ولایت هرات
سفر وزیر صحت عامه به ولایت هرات - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزیر صحت عامه افغانستان درمانگاه کووید-19 شیدایی ولایت هرات بنام میر ابراهیم بسیم نام گذاری کرد.
 مجلس سرپرست وزیر صحت را فرا می‌خواند - اسپوتنیک افغانستان
مجلس سرپرست وزیر صحت را فرا می‌خواند

به گزارش اسپوتنیک، وزارت صحت عامه افغانستان امروز شنبه، 29 سنبله 1399 نوشت: داکتر احمد جواد عثمانی سرپرست و نامزد وزیر صحت عامه، پس از ولایت های بادغیس و غور، امروز به ولایت هرات رفته و از کارمندان صحی که در خط نخست نبرد با ویروس کرونا قرار داشتند از کاکردهای آنان تقدیر کرد.
در ادامه این خبرنامه آمده است، که سرپرست وزارت صحت عامه، این کارمندان صحی را مبارزان کشور خوانده و نقش آنان را مبنی بر نجات جان بیماران دچار شده به کرونا و شکست این ویروس در این ولایت ارزنده عنوان کرد.
در عین حال، داکتر عثمانی از کارکردهای شهید میر ابراهیم بسیم یکی از کدرهای طبی که مصروف خدمات برای بیماران کرونا بود و جان خود را از اثر این ویروس از دست داد به نیکی یاد کرده و درمانگاه کووید-19 شیدایی را به پاس خدمات اش بنام وی نام گذاری کرد.
این وزارت افزوده است، که هم‌چنان نامزد وزیر صحت عامه به مسئولان صحی این ولایت هدایت تا تدابیر لازم را برای جلوگیری از شیوع موج دوم کرونا در این ولایت بگیرند تا به بیماران کووید-19 به گونه درست رسیده‌گی شود.
این وزارت همچنان یادآوری کرده است، که قرار است دستگاه‌های تولید اکسیجن برای این درمانگاه از سوی وزارت صحت عامه تهیه شود تا این درمانگاه به مشکل کمبود اکسیجن مواجه نگردد.

یادآوری می کنیم، که تا اکنون بیش از 39 هزار بیمار کرونایی به طور رسمی در افغانستان شناسایی شده است. 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала