Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سه بازیکن از سوی کومان برای دیدار با الچه خط خوردند + عکس

© AP Photo / Peter MorrisonRonald Koeman, entrenador de la selección holandesa (foto de archivo)
Ronald Koeman, entrenador de la selección holandesa (foto de archivo) - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رونالدو کومان بار دیگر از لوئیز سوارز و آرتورو ویدال دعوت نکرد و در اقدام عجیب نام ریکی پویگ را نیز برای دیدار با الچه در جام خوان گمپر خط زد.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا امشب در ورزشگاه نیوکمپ میزبان الچه در جام خوان گمپر خواهد بود و این آخرین دیدار دوستانه تیم کومان است و پس از آن رقابت‌های رسمی آغاز خواهد شد.

این سرمربی هالندی دقایقی قبل فهرست بازیکنان تیمش برای این دیدار را مشخص کرد که در آن نام‌های ویدال و سوارز باز هم دیده نشد و دو بازیکن در هر سه بازی دوستانه بلوگرانا از سوی سرمربی دعوت نشدند.

کومان همچنان به ریکی پویگ خبر داده است که نقشی در برنامه‌‌های آینده او ندارد و می‌تواند برای خودش تیم جدید جستجو کند.

براساس فهرست منتشر شده از سوی باشگاه بارسلونا، نام پویگ نیز در فهرست بازیکنان دعوت شده به بازی برابر الچه دیده نمی‌شود و به جای او میرالم پیانیچ دعوت شده است.

عدم دعوت از این بازیکنان نشان می‌دهد که سرمربی هالندی خواهان جدایی قطعی این ستاره‌ها است و اگر بمانند هم جایی در ترکیب او نخواهند داشت.

فهرست کامل بازیکنان دعوت شده به این دیدار به شرح زیر است:

نتو، ایناکی پینا، آرناو تیناس، نلسون سمدو، جرارد پیکه، رونالد آراخو، سرخیو بوسکتس، کارلس آلینیا، آنتوان گریزمن، میرالم پیانیچ، لیونل مسی، عثمان دمبله، فیلیپه کوتینیو، کلمنت لنگلت، فرانسیسکو ترینکائو، آلبا ، مارتین برایت ویت، سرجی روبرتو، فرنکی دی‌یونگ، جونیور فیرپو، پدری، کنراد د لا فوئنته و آنسو فاتی.

 

دیدار بارسا برابر الچه امشب ساعت 09:30 به وقت افغانستان برگزار خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала