Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نقش جدید رونالدو زیر نظر پیرلو

© REUTERS / MASSIMO PINCAНападающий "Ювентуса" Криштиану Роналду после победы в итальянской Серии А (1 августа 2020). Турин
Нападающий Ювентуса Криштиану Роналду после победы в итальянской Серии А (1 августа 2020). Турин - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آندره‌آ پیرلو سرمربی یوونتوس در تازه‌ترین گفت‌و گویش از نقش جدید رونالدو در ترکیب تیمش سخن گفت.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه یوونتوس اخیراً قرارداد ایگواین را فسخ کرد و این مهاجم آرجانتینی به باشگاه اینترمیامی در لیگ آمریکا پیوست.

Футболисты Ювентуса с трофеем после победы в итальянской Серии А (1 августа 2020). Турин - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
کیه‌لینی: رونالدو به ارزش‌های ما افزوده است

یوونتوس با صدور مجوز جدایی ایگواین عملاً بدون مهاجم نوک است و مدیران این تیم تلاش دارند تا از میان سوارز و ادن ژکو یکی را به خدمت بگیرد.

آندره‌آ پیرلو سرمربی یوونتوس در نشست خبری قبل از دیدار به سامپدوریا، در مورد جذب مهاجم نوک صحبت کرد و مدعی شد که تا آن زمان رونالدو در نوک حمله بازی خواهد کرد.

او در این مورد گفت:« من احساس خوبی دارم، مهم این است که بچه‌ها احساس خوبی دارند. برای فردا به اندازه کافی بازیکن داریم، خواهیم دید که برای پر کردن جای الکس ساندرو چه باید بکنیم، در حالی که ما از قبل می‌دانستیم پائولو دیبالا و ماتیس دی لیخت این بازی را از دست می دهند. هیچ تردیدی ندارم. در یوونتوس هستم و تیمی پر از ستاره را تمرین می‌دهم. دژان کولوسفسکی و لوکا پلگرینی از قبل سری آ را می شناختند اما وستون مک کنی و آرتور باید در اینجا مستقر شوند ، زمان کافی وجود دارد تا بتوانیم مهاجم دیگر به خدمت بگیریم و تا آن زمان رونالدو و کولوسفسکی در نوک خط حمله بازی خواهند کرد.»

باشگاه یوونتوس فردا شب در خانه به مصاف سامپدوریا خواهد رفت و دیدار دشواری در پیش دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала