Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پایان دوران ستاره ولزی در مادرید؛ خداحافظ مرد بی‌خیال!

© REUTERS / Juan MedinaGareth Bale
Gareth Bale - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
گرت بیل سرانجام با رئالی‌ها خداحافظی کرد تا در تیم سابقش تاتنهام به ژوزه مورینیو بپیوندد.

به گزارش اسپوتنیک، گرت بیل بالاخره از رئال‌مادرید جدا شد. این اتفاق مدت‌ها بود که قابل پیش‌بینی بود و گویا مبلغ بالای ستاره ولزی باعث جلوگیری از رخ دادن آن شده بود که بالاخره با تمهیداتی که دو باشگاه رئال‌مادرید و تاتنهام در نظر گرفتند، او از مادرید جدا شد.

Russia Soccer Champions League CSKA - Real - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
جدایی بیل قطعی است؛ شماره 11 به آسنسیو رسید + عکس

انتقال بیل در سال 2013 به رئال‌مادرید با سروصدای فراوان همراه بود، چراکه او ستاره آن روزهای فوتبال اروپا به‌شمار می‌رفت و مثلث معروف بی‌بی‌سی، با حضور او، بن‌زما و رونالدو در خط حمله رئال‌مادرید شکل گرفت. مثلثی که 442 گل برای رئال‌مادرید به ثمر رساندند و در فتح چهار لیگ قهرمانان در پنج سال تأثیر زیادی داشتند.

البته هنوز بیل رسماً به حضور خود در رئال پایان نداده و طبق اعلام این باشگاه، او به صورت قرضی به تاتنهام خواهد رفت و زمان آن هم تا سال 2022 خواهد بود. این یک خداحافظی بی‌سر و صدا برای بازیکنی است که در دو فصل گذشته بیش از آنکه برای تیمش درخششی داشته باشد، دردسر درست کرد و رابطه خوبی هم با هواداران رئال‌مادرید نداشت.

ستاره ولزی کهکشانی‌ها آنقدر در این دو سال رفتارهای عجیب و غریبی داشت که باعث شد همه، آن سال‌های خوبی که کنار بن‌زما و رونالدو در این تیم رقم زد را فراموش کنند و به او به‌عنوان بازیکنی ناکارآمد که فقط دستمزد سنگینی از مادرید می‌گیرد، نگاه کنند. او که با رئال 4 لیگ قهرمانان و دو لالیگا را فتح کرد، با بی مهری های زیدان در دو فصل گذشته در نهایت تبدیل به یک نیمکت نشین محض شد و دلمشغولی های او به ورزش گلف نیز مزید بر علت بود تا از محبوبیتش در بین هواداران نیز کاسته شود.

بیل رفت تا چالش جدیدی را در لندن و این بار زیر نظر ژوزه مورینیو شروع کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала