Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پس از گرت بیل، زیدان خواهان انتقال قرضی یوویچ به باشگاه دیگر شد

© Sputnik / Александр Подгорчук /  مراجعه به بانک تصاویر لوکا یوویچ مهاجم صربستانی رئال مادرید Футбол. ЧМ-2018. Прилет сборной Сербии
لوکا یوویچ مهاجم صربستانی رئال مادرید  Футбол. ЧМ-2018. Прилет сборной Сербии - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نشریه مادریدی ادعا کرد سرمربی تیم رئال مادرید خواهان انتقال قرضی مهاجم تازه‌وارد خود به تیمی دیگر است.

به گزارش اسپوتنیک، لوکا یوویچ صربستانی پیش از پیوستن به کهکشانی‌ها با رقم 60 میلیون یورو، عملکرد درخشانی در اینتراخت فرانکفورت داشت و درخشش در لیگ اروپا همراه با این تیم باعث شد تا مورد توجه زیدان و رئال قرار بگیرد.

یوویچ - اسپوتنیک افغانستان
یوویچ به دنبال ترک رئال مادرید در این تابستان

با این حال، مهاجم صرب در اولین فصل حضور خود در این تیم عملکرد ضعیفی ارایه کرد و در حاشیه و مصدومیت غرق شد. اتفاقی که برای ادن هازارد هم رخ داد و این ستاره بلجیمی 160 میلیون یورویی اوضاعی شبیه به یوویچ داشت اما مورد اعتماد مربی فرانسوی است.

نشریه آاس مادرید امروز مدعی شد، زین الدین زیدان می‌خواهد یوویچ به طور قرضی از برنابئو خارج شود و در این میان، علاقه میلانی‌ها به جذب مهاجم صرب شنیده می‌شود. زیدا معتقد است که یوویچ در صورت ماندن در رئال مادرید فرصت بازی پیدا نمی کند و ماجرای فصل اولش تکرار خواهد شد. البته لوکا از این تصمیم شگفت زده شده چرا که در تعطیلات با جدیت تمرین کرد و حتی یک بدنساز شخصی برای خود استخدام کرد اما به تصمیم مربی احترام گذاشته و آن را پذیرفته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала