پوتین: روسیه تلاش کرد تا از توسعه راهبردی جنگ افزارهای مافوق صوت جلوگیری کند

© Sputnik / Mikhail Klimentyev /  مراجعه به بانک تصاویر پوتین: روسیه تلاش کرد تا از توسعه راهبردی جنگ افزارهای مافوق صوت جلوگیری کند
پوتین: روسیه تلاش کرد تا از توسعه راهبردی جنگ افزارهای مافوق صوت جلوگیری کند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور روسیه گفت، که روسیه همه تلاش خود را برای جلوگیری از توسعه راهبردی جنگ افزارهای مافوق صوت انجام داد. 
پوتین: روسیه سلاح های منحصر به فرد تولید می‌کند - اسپوتنیک افغانستان
پوتین: روسیه سلاح های منحصر به فرد تولید می‌کند

به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه گفت، روسیه همه تلاش خود را برای جلوگیری از توسعه راهبردی سلاح های مافوق صوت انجام داد، اما کسی آن را نشنید.

پوتین در جریان نشست با هربرت افرموف مدیر کل افتخاری موترسازی در کنفرانس ویدیویی یادآوری کرد، که چگونه بر پرتاب اولین گلایدر آزمایشی در پلسیتسك در تابستان 2001 نظارت داشت و این پرتاب موفقیت آمیز بود.

پوتین افزود: "در جریان سالهای گذشته ما همه تلاش خود را برای دستیابی به توافقاتی با طرف امریکایی درباره پایان کار در سیستم دفاع راکتی راهبردی یا اجرای مشترک آن در مناطق خطرناک راکتی، از جمله با مشارکت کشورهای اروپایی انجام داده ایم. با این حال، همه تلاش های ما بی فایده بود".

او افزود: "و در همین راستا، در سال 2004 ما یک کار گسترده را برای اجرای ایده های شما آغاز کردیم. اتفاقاً، ما در این مورد به همه علنا ​​هشدار دادیم. من در این مورد علنا ​​صحبت کردم. ظاهراً، آن موقع کسی به ما باور نداشت. آنها فکر کردند که ما نمی توانیم این کار را انجام دهیم".

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала