Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارتومئو: تصمیم به استعفا ندارم و با مسی وارد مشاجره نخواهم شد

© sportskeedaXosep Bartomeu - Barselona FK-nın prezidenti
Xosep Bartomeu - Barselona FK-nın prezidenti  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رییس باشگاه بارسلونا اعلام کرد که او و دیگر اعضای هیئت مدیره تصمیم به استعفا ندارند و تا پایان دوره کار شان در باشگاه خواهند ماند.

به گزارش اسپوتنیک، پس از مشکلات به وجود آمده در باشگاه بارسلونا، 3 نامزد ریاست باشگاه، جوردی فاره، ویکتور فونت و لوئیز فرناندز با همکاری یکدیگر و پس از ملاقات با گروه‌ هواداری بارسلونا، اقدام به جمع‌آوری امضا برای کنار کردن بارتومئو و هیئت مدیره فعلی بارسلونا کردند و دو روز قبل اعلام شد که تعداد امضأها به 20 هزار رسیده و بزودی کارهای اخراج رییس باشگاه و همکارانش را به راه خواهد انداخت.

پس از مشخص شدن تعداد امضأها، رسانه‌های اسپانیایی مدعی شدند که رییس باشگاه و برخی از اعضای هیئت مدیره استعفا خواهند داد و انتخابات زود هنگام برگزار خواهد شد.

بارتومئو اما مدعی است که هیچ کس در باشگاه تصمیم استعفأ دادن را ندارد و تا زمان برگزاری انتخابات در ماه مارچ به کارشان ادامه خواهند داد.

او به TV3 گفت:« در حال حاضر، هیچ کس قصد استعفا ندارد. هیئت مدیره به کار خود ادامه می دهد، کارهای باشگاه متوقف نمی شود؛ ما به کار خود ادامه می دهیم و برای بهبود وضعیت تلاش داریم. ما هنوز مورد تایید هستیم و این باشگاه با نهایت شفافیت و مراقبت به همه کارها ادامه خواهد داد.»

بارتومئو در ادامه به جنجال جدایی مسی پرداخت و مدعی شد که با کاپیتان تیمش وارد مشاجره نخواهد شد.

رییس باشگاه بارسلونا گفت:« من با كاپیتان وارد مشاجره نخواهم شد. مواردی که او می‌گوید باید در باشگاه در موردش صحبت صورت گیرد. ما باید به خودمان تبریک بگوییم که مسی هنوز در کنار ماست؛ بهترین بازیکن جهان باید در خانه‌اش باشد.»

این در حالی‌ست که اخیراً مسی بارتومئو را به دروغ گفتن به او و شکستن حرف خود در مورد بند خروج در قراردادش متهم کرد بود.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала