Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

برخورد دوگانه رئال در برابر بیل و رگیلون

© AFP 2023 / Geoff CaddickНападающий сборной Уэльса Гарет Бейл во время тренировки
Нападающий сборной Уэльса Гарет Бейл во время тренировки  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در حالی‌که گرت بیل طی انتقال قرضی به تاتنهام برای یک فصل بازگشت، رئال مادرید یک شلیک تلخ و غیر منتظره از خود نشان داد.

به گزارش اسپوتنیک؛ تاتنهام خبر جذب بیل و سرخیو رگیلون را منتشر کرد اما قهرمان لالیگا پیام‌های خداحافظی بسیار متفاوتی را برای آنها نشر کرد.

در مورد انتقال بیل در بیانیه 45 کلمه‌ای رئال آمده است: "رئال مادرید و تاتنهام اف سی با قرض گرفتن گرت بیل برای فصل آینده تا 30 جون 2021 موافقت کرده‌اند. باشگاه ما برای بازیکنی که بخشی از یکی از موفق‌ترین دوره‌های تاریخ ما بود بهترین آرزوها را دارد."

در حالی که رئال بعد از نهایی شدن انتقال رگیلون بیانیه داد: "رئال مادرید و تاتنهام هاتسپور بر سر انتقال سرخیو رگیلون توافق کردند. باشگاه ما می‌خواهد از سرخیو رگیلون به خاطر تعهد، حرفه‌ای بودن و رفتار مثال زدنی در طول دوران حرفه‌ای‌اش در رئال مادرید تشکر کند و برای او بهترین آرزوها را در باشگاه جدیدش دارد."

رگیلون فقط 22 مسابقه برای رئال انجام داد در حالی‌که بیل در 7 سال حضورش 251 بار با لباس این تیم به میدان رفت و 105 گل به ثمر رساند و 68 پاس گل داد ضمن این‌که 4 لیگ قهرمانان را به دست آورد.

بیل با قرارداد قرضی یک فصلی به اسپرز پیوست و قرارداد مادریدی‌اش تابستان سال آینده به پایان می‌رسد، به این معنی که می‌تواند این انتقال را به صورت رایگان دائمی نماید.

از طرف دیگر رگیلون با 27 میلیون پوند به توافق رسید در حالی‌که منچستر یونایتد نیز علاقه خود را به او نشان داده بود.

بیل اما پس از افت کردن از ترکیب مادریدی‌ها برای بار دوم در شمال لندن بازگشت.

بیل در نقل از توییت‌اش از سال 2013 هنگام ترک اسپرز، در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد: "به همه طرفداران اسپرز بعد از 7 سال، من برگشتم."

این بازیکن 31 ساله پس از خداحافظی از هم تیمی‌های مادریدی خود تست پزشکی را در اسپانیا به پایان رساند. مادرید مشتاق است هفته‌وار مبلغ 650 هزار پوند دستمزد این بازیکن ولزی را از اسنادهایش حذف کند در حالی‌که نیمی دیگر از دستمزد بیل را تاتنهام پرداخت می‌کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала