Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زیدان در تلاش پیروزی در آغاز فصل

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر زیدان
زیدان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فصل شروع می‌شود و تیم‌ها پیش بینی‌های خود را انجام می‌دهند ضمن این‌که در کنار آسیب‌ها و بیماری‌های "قابل پیش بینی" که معمولاً در طول فصل شاهد آن هستیم در نظر می‌گیرند عارضه اضافی ناشی از دشمن کوچک و وحشتناک ما نیز به نام کرونا وجود خواهد داشت.

به گزارش اسپوتنیک؛ در هفته اول بازی‌های لیگا ACB (لیگ برتر بسکتبال اسپانیا) به دلیل مبتلایان کوید19 مسابقاتی به تعویق افتاد، این یک ایده کوچک به ما می‌دهد که در فصل آینده چه چیزی در پیش است.

از نظر برنامه ریزی پزشکی تیم‌ها برای مدیریت کنار گذاشتن بازیکنان بدون فشار اضافی تعادل در آماده سازی تیم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

اگر بازیکنی مجبور به قرنطینه باشد نباید گروه را به هم بزند. کاملاً واضح است که رئال مادرید آرزوی پیروزی در تمام مسابقات را دارد و در حال آماده سازی برای ادامه موفقیت‌های اخیرش است.

Футболисты во время матча между командами Реал Мадрид и Реал Сосьедад в Мадриде - اسپوتنیک افغانستان
مدافع عنوان قهرمانی در سن سباستین لیگ را آغاز می‌کند

مادرید فصل جدید را بدون ادن هازارد و مارکوس آسنسیو آغاز می‌کند و زیدان تحت فشار قرار نمی‌گیرد تا دوباره بازی دهد. این یک تصمیم بزرگ و اولین پیروزی زیزو خواهد بود که بازیکنان مصدومش باید کاملاً آماده شوند.

در همین حال مارتین اودگارد یکی از هیجان انگیزترین بازیکنانش در تیم از التهاب استخوان کشکک رنج می‌برد که ریتم بازی او را تا پایان فصل گذشته تحت تأثیر قرار داد.

باید بخاطر بسپاریم که کریستیانو رونالدو این مصدومیت را که می‌تواند در چرخه‌هایی باشد، بسیار هوشمندانه مدیریت کرد.

ارزش‌های جمعی مانند آمادگی جسمانی، ادامه اتحاد با هم به عنوان یک تیم و همچنین مجبور شدن در مراحل مختلف و مدیریت کوید19 قرار است برندگان مسابقات را امسال تعیین کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала