Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زیدان در یک قدمی 100 پیروزی در لالیگا

© AP Photo / Michel EulerFormer France's soccer player Zinedine Zidane waves to spectators prior to the international friendly soccer match between France and Brazil at the Stade de France, north of Paris, France, Thursday, March 26, 2015.
Former France's soccer player Zinedine Zidane waves to spectators prior to the international friendly soccer match between France and Brazil at the Stade de France, north of Paris, France, Thursday, March 26, 2015.  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در صورت پیروزی رئال مادرید در برابر رئال سوسیداد، زین‌الدین زیدان به رکورد 100 پیروزی در رقابت‌های لالیگا دست خواهد یافت.

به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید فردا شب در نخستین بازی‌اش در فصل جدید رقابت‌های لالیگا، در ورزشگاه آنوئیتا به مصاف رئال سوسیداد خواهد رفت و دیدار دشواری در پیش دارد.

Тренер Зинедин Зидан во время матча между командами Реал Мадрид и Реал Сосьедад в Мадриде - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
زیدان و سیمئونه؛ سکسی‌ترین مربیان لالیگا + عکس

این دیدار اگر با نتیجه پیروزی برای کهکشانی‌ها به پایان برسد، برای سرمربی این تیم بسیار جذاب خواهد بود زیرا او تا به حالا 99 پیروزی در رقابت‌های لالیگا کسب کرده و می‌تواند پیروزی‌هایش را به عدد 100 برساند.

این مربی فرانسوی در این تعداد بازی‌ها موفق به کسب دو عنوان قهرمانی نیز شده و در فصل جاری تلاش دارد تا جام سی‌وپنجم را نیز برای رئال مادرید به ارمغان بیاورد.

 زیدان که برای دومین بار هدایت رئال را عهده دار شده است، موفق به ثبت چنین رکوردی خواهد شد و در دو مرحله به عدد 100 می‌رسد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала