Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پی‌اس‌جی به دنبال ربودن آلی از تاتنهام

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر دله آلی
دله آلی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لئوناردو مدیرورشی پاری‌سن‌ژرمن می‌خواهد که برای جذب دله آلی از تاتنهام اقدام کند.

به گزارش اسپوتنیک؛ گفته می‌شود دله آلی ستاره کنار گذاشته شده از سوی ژوزه مورینیو در دیدارهای اخیر تاتنهام در انتظار جدایی است و بدیهی به نظر می‌رسد که آینده این ستاره بریتانیایی به خوبی می‌تواند درپاریس رقم بخورد.

دو هفته به پایان بازار نقل و انتقالات تابستانی مانده و هنوز پروژه‌های زیادی در PSG برای لئوناردو وجود دارد. توماس توخل تا 5 اکتبر زمانی که بازار نقل و انتقالات بسته می‌شود کاملاً واضح در مورد خواسته‌های خود صحبت کرده است. در واقع مرد آلمانی خواستار ورود یک مُهاجم، یک هافبک و همچنین یک مدافع میانی شده است. اکنون فشار بر دوش مدیر ورزشی PSG است که باید برای تأمین نیازهای مربی خود فعال شود و به نظر می‌رسد که لئوناردو حداقل در مورد تلاش برای یک هافبک، امور را به دست خود گرفته و می‌خواهد ستاره تاتنهام را به خدمت بگیرد. ستاره که نامش اخیراً باPSG عجین شده و به نظر می‌رسد تحقق خواهد یافت.

تماس‌ها شروع شد!

این یکشنبه روزنامه تلگراف اخبار بزرگی در مورد علاقه PSG به دله آلی منتشر کرد. گفته می‌شود که لئوناردو به دنبال کار جدی بازیکن تاتنهام رفته زیرا صحبت‌ها برای تأیید ورود حامی ژوزه مورینیو آغاز شده است. زمانی که در رئال مادرید و در چارچوب عملیات گرت بیل ذکر شد، سرانجام ستاره انگلیسی می‌تواند راهی PSG شود. با این حال روزنامه انگلیسی مدعی‌ست که ماهیت عملیات هنوز مشخص نشده است. با این وجود انتقال قرضی می‌تواند رضایت همه را جلب کند زیرا به لئوناردو این فُرصت را می‌دهد که قبل از تصمیم در مورد خرید دائمی وی یا عدم خرید وی در تابستان سال آینده ببیند که آلی چه وضعیتی دارد. در حالی که گفته می‌شود اینترمیلان نیز به این بازیکن 24 ساله علاقه نشان داده ای پس‌ای‌جی است که خیلی زود وارد عمل شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала