Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پی اس جی 3 – نیس 0؛ امباپه همه چیز را به حالت پیش فرض در آورد

عضو شوید
تیم فوتبال پاری سن جرمن پس از دو بازی ضعیف در شروع لیگ فرانسه بالاخره با بازگشت کیلیان امباپه که توانست کرونا را شکست بدهد، به ساحل ارامش بازگشت.

به گزارش اسپوتنیک، پاریس که برخی از ستارگان خود نظیر نیمار را به علت محرومیت در بازی قبلی در اختیار نداشت، پس از دو نمایش بحث برانگیز بالاخره با قاطعیت و با گلهای امباپه، دی ماریا و مارکینیوش در مقابل نیس به پیروزی دست پیدا کرد.

پی اس جی در بازی قبلی با متز به سختی و با گل دقایق پایانی به پیروزی رسید در حالی که قبل از آن شکست پرحاشیه ای را مقابل مارسی داشت که با محرومیت دو جلسه ای نیمار به خاطر پس گردنی زدن به گونزالس، بازیکن تیم حریف همراه شد.

View this post on Instagram

A post shared by Ligue 1 Uber Eats (@ligue1ubereats) on

توخل که تا دقایق پایانی بازی با متز خطر اخراج را حس می کرد حالا دوباره ساحل آرامش را حس می کند. پی اس جی حالا به رکورد چهار امتیاز در سه بازی رسیده و با پیروزی قاطع مقابل نیس شانس زیادی دارد تا دوباره و مثل سالهای گذشته به سمت صدر جدول لیگ فرانسه حرکت کند و بتواند جام را از ان خود کند.

 در حقیقت حتی نیمکت پی اس جی هم یک سر و گردن از بقیه تیم های لیگ فرانسه بالاتر است و به همین خاطر قهرمانی تیم توخل در لیگ فرانسه چندان دور از انتظار نخواهد بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала