Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مدافع عنوان قهرمانی در سن سباستین لیگ را آغاز می‌کند

© REUTERS / Susana VeraФутболисты во время матча между командами Реал Мадрид и Реал Сосьедад в Мадриде
Футболисты во время матча между командами Реал Мадрид и Реал Сосьедад в Мадриде - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئال مادرید امشب در اولین بازی لالیگایی برابر حریفش رئال‌سوسیه‌داد بازی خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ رئال مادرید مدافع عنوان قهرمانی لالیگای اسیپانیا امشب در ورزشگاه سن سباستین مقابل رئال سوسیه‌داد وارد مستطیل سبز خواهد شد.

کهکشانی‌ها به خاطر اقتصاد ضعیفی ناشی از ویروس کرونا تابستان امسال هیچ خریدی انجام نداد و چیزی که بیشترین علاقه را به دنبال داشته مربوط به مارتین اودگارد است که دقیقاً از رئال سوسیه‌داد بازگشت، جایی که قرار بود این فصل در آنجا بماند اما زیدان پس از حذف در لیگ قهرمانان مقابل منچسترسیتی تصمیم گرفت که او را برگرداند.

اودگارد به دلیل فوتبال بی نقص‌اش یکی از اصلی‌ترین قهرمانان دوئل امشب در آنوئتا  خواهد بود. سوال بزرگ این است که آیا او از روی نیمکت شروع می‌کند یا از ابتدا در ترکیب قرار خواهد گرفت؟

ستاره نارویژی به دلیل مشکلات زانو احساس ناراحتی می‌کرد و باید بررسی شود که آیا زیدان از ابتدا در برابر رئال سوسیه‌داد روی او ریسک می‌کند؟ دوئلی که زیدان تیمش را آماده می‌بیند.

رئال به دنبال پیروزی در اولین بازی فصل به عنوان مدافع عنوان قهرمانی است در حالی‌که این تیم پس از 2008 نتوانسته این کار را انجام دهد.

شروع این کار در برابر رئال سوسیه‌داد کاری است که زیزو آن را چیز بدی نمی‌داند زیرا سرمربی فرانسوی گفت: "این تیمی است که خوب فوتبال بازی می‌کند که متوقف نمی‌شود و همیشه می‌خواهد بهتر بازی نماید. این یک زمین دشوار است اما برای بازی در سن سباستین این چیزی است که شما باید انجام دهید. ما برای این امر آماده هستیم و خوشحالیم که می‌توانیم در یک بازی دشوار اولین بازی خود را در لیگ انجام دهیم."

زیدان برای بازی امشب هازارد، مارکو آسنسیو، ایسکو، میلیتائو، لوکاس واسکز و ماریانو را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.

برخی غیبت‌هایی که زیدان را مجبور می‌کند به دنبال همراهان بنزما در طبقه بالا برود. به نظر می‌رسد که وینیسیوس و رودریگو امشب به عنوان گزینه‌های مورد علاقه‌اش برای تکمیل خط حمله مادریدی‌ها به میدان بروند.

رئال سوسیه‌داد به دلیل ویروس کرونا فصل را از خانه آغاز می‌کند. این تیم اودگارد را از دست داده اما داوید سیلوا پیشکسوت برجسته‌ای که انتظار می‌رود اتفاقات بزرگی در سن سباستین رقم بزند را به خدمت گرفته است. اگر رئال مادرید با شش مصدوم در آنوئتا ظاهر شود حریف نیز بازیکنانی چون ایمانول دارای زلدوآ، ایاری مندی، زوبلدیا، گوریدی، مرکلانس، زوبی‌مندی و لوکای سنگالی را در اختیار ندارد. به این جمع باید ویلیان خوزه را اضافه کنیم زیرا تست کرونای او مثبت بوده و نمی‌تواند امشب تیمش را یاری کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала