Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بازیکن سابق چلسی: کپا باید به روان‌شناس مراجعه کند

© AP PhotoChelsea's goalkeeper Kepa Arrizabalaga screams at the bench after refusing to be substituted at Wembley on 24 February 2019
Chelsea's goalkeeper Kepa Arrizabalaga screams at the bench after refusing to be substituted at Wembley on 24 February 2019 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فرانک لبوف، ستاره سابق چلسی در مورد حضور ثابت کپا در ترکیب آبی‌ها واکنش نشان داد و مدعی شد که اعتماد به نفس او از بین رفته است.

به گزارش اسپوتنیک، کپا آریزابالاگا دروازه‌بان باشگاه چلسی، فصل گذشته حاشیه‌های فراوانی خلق کرد و در چندین بازی پایان فصل از سوی لمپارد نیمکت نشین شد.

Chelsea's goalkeeper Kepa Arrizabalaga screams at the bench after refusing to be substituted at Wembley on 24 February 2019 - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
دروازه‌بان رن، گزینه جدید چلسی برای جانشینی کپا + عکس

پس از این جنجال‌ها به نظر می‌رسد که او از این باشگاه جدا خواهد شد اما کپا هنوز برای آبی‌ها به میدان می‌رود و در ترکیب این تیم ثابت است.

این بازیکن که اشتباهات فراوانی در دو بازی آخر چلسی در لیگ برتر داشته است، به شدت مورد انتقاد کارشناسان قرار گرفته است و یکی از ستاره‌های سابق آبی‌ها از او می‌خواهد تا برای بدست آوردن اعتماد به نفس‌اش به روان‌شناس مراجعه کند.

فرانک لبوف که زمانی برای چلسی به میدن می‌رفت، در گفت‌و گو با ESPN گفت:« کپا نمی‌تواند بازی کند، حواس او جای دیگری است. او فوتبال را حس نمی‌کند، او حتی فوتبال را زندگی نمی‌کند و فقط متعجب است که چطور هنوز یک دروازه بان است. او نباید بازی کند بلکه باید به یک روان‌شناس مراجعه کند. شاید اشتباه اول از فرانک لمپارد باشد که هنوز او را در دروازه قرار می‎دهد. این مرد اعتماد به نفسش را به طور کامل از دست داده است. او من را به یاد فرناندو تورس می‌اندازد. اما وقتی مهاجم هستی، یک فرصت را از دست می‌دهی و آنها یک بازی دیگر به تو زمان می‎دهند. اما وقتی دروازه بانی اشتباه تو منجر به گل می‎شود.»

این در حالی‌ست که چلسی در این چند روز برای جذب ادواردو مندز دروازه‌بان رن اقداماتی انجام داده است و ممکن تا چند روز دیگر او را به خدمت بگیرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала