سپاسگذاری سازمان بهداشت جهانی از روسیه به خاطر ساخت واکسن کرونا

© REUTERS / Dado Ruvic سپاسگذاری سازمان بهداشت جهانی از روسیه به خاطر ساخت واکسن کرونا
 سپاسگذاری سازمان بهداشت جهانی از روسیه به خاطر ساخت واکسن کرونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سازمان بهداشت جهانی (WHO) از روسیه به خاطر ساخت واکسن ضد ویروس کرونا سپاسگذاری کرد.

به گزارش اسپوتنیک، هانس کلوگه، مدیر بخش اروپایی سازمان بهداشت جهانی (WHO) از روسیه برای ایجاد واکسن "Sputnik V" علیه ویروس کرونا تشکر و قدر دانی کرد.  

بیل گیتس - اسپوتنیک افغانستان
بیل گیتس از ختم کرونا سخن گفت

مدیر بخش اروپایی این سازمان بین المللی از وزیر بهداشت روسیه، میخائیل موراشکو برای ساخت گام به گام واکسن تشکر کرد و افزود که (واکسن) ایمن و موثر است. "تولید واکسن پاسخ اصلی روسیه به شیوع ویروس کرونا است، به همین دلیل همبستگی بسیار مهم است. من و همکارانم در WHO در ژنو بحث خواهیم کرد که مراحل بعدی در این زمینه چگونه خواهد بود. "

وی تأکید کرد که مسکو به او کمک کرد تا از کشورهای آسیای میانه حمایت کند. علاوه بر این، دولت روسیه تلاش زیادی بر حمایت از کارمندان بهداشت و جمعیت آسیب پذیر کرده است.

 قابل ذکر است که وزارت صحت روسیه به تاریخ 11 اگست نخستین واکسین در جهان بر ضد ویروس کرونا را تحت نام "Sputnik V" ثبت کرد. این واکسین توسط مرکز ملی تحقیقاتی پاندمی و میکروبیولوژی گامالی و بنیاد روسی سرمایه‌گذاری‌های مستقیم ساخته شده است. بنیاد روسی سرمایه‌گذاری‌های مستقیم با شرکایش 4 میلیارد روبل را برای تولید واکسین بر ضد ویروس کرونا در روسیه را سرمایه‌گذاری کرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала