Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لسترسیتی 4 - برنلی 2؛ روباها به صدر جدول لیگ برتر رسیدند

© AFP 2023 / Glyn KirkЗрители на футбольном матче между командами "Челси" и "Манчестер Юнайтед" на стадионе "Стэмфрод Бридж" в Лондоне
Зрители на футбольном матче между командами Челси и Манчестер Юнайтед на стадионе Стэмфрод Бридж в Лондоне - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
روباه‌ها بردند و با تفاضل گل بهتر نسبت به دیگر تیم‌های شش امتیازی جدول، صدرنشین شدند.

به گزارش اسپوتنیک، در هفته دوم لیگ برتر انگلیس یکشنبه شب تیم لسترسیتی در ورزشگاه کینگ‌پاور میهمان خود تیم برنلی را با نتیجه 4 بر 2 شکست داد.

در این بازی "کریس وود" در دقیقه 10 برنلی را پیش انداخت، اما "هاروی بارنز" در دقیقه 20 گل تساوی را برای تیم لسترسیتی زد. در نیمه دوم اریک پیترز بازیکن برنلی در دقیقه 50 دروازه خودی را باز کرد و در ادامه  جیمز جاستین در دقیقه 61 گل سوم را برای لسترسیتی به ثمر رساند.

جیمی دان بازیکن برنلی در دقیقه 73 گل دوم این تیم را زد و اختلاف را به حداقل رساند، اما دنیس پرائت دقیقه79 گل چهارم لستر را وارد دروازه برنلی کرد و بازی با همین نتیجه به پایان یافت.

در ادامه بازی‌های هفته دوم روز دوشنبه  2 بازی دیگر برگزار خواهد شد. ابتدا از ساعت 8:30 استون ویلا برابر شفیلدیونایتد به میدان خواهد رفت و سپس از ساعت 11:45 ولوز میزبان منچسترسیتی خواهد بود.


نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала