Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیام یوونتوسی‌ها به سوارز: تو را دیگر نمی‌خواهیم!

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر سوارز
سوارز - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لوییس سوارس با توجه به طولانی شدن روند دریافت پاسپورت ایتالیایی، دیگر یوونتوسی نخواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، با توجه به سفر لوئیس سوارس به ایتالیا، به نظر می‌رسید یوونتوس قطعاً او را جذب خواهد کرد، اما طولانی شدن این پروژه باعث شد باشگاه ایتالیایی قید مهاجم بارسلونا را بزند.

Luis Suárez, futbolista uruguayo - اسپوتنیک افغانستان
تماس مهم یوونتوس با لوئیز سوارز

نشریه «اسپورت» خبر داد، باشگاه یوونتوس به لوئیس سوارس اعلام کرده قید او را زده و با ادین ژکو مهاجم رم قرارداد خواهند بست. به این ترتیب احتمال می‌رود سوارس به لیست بارسلونا برای بازی‌های آتی برگردد، اما بعید است بازیکن اصلی تیم در تفکرات رونالد کومان باشد.

فابیو پاراتیچی، مدیر روزشی باشگاه یوونتوس در این خصوص گفت:«سوارز را می توان از لیستِ ما حذف کرد ، زیرا زمان گرفتن پاسپورت بیش از مهلت انتقال یا زمانِ تحویل لیست های لیگ قهرمانان اروپاست. گزینه سوارز که به ما پیشنهاد شد، شرایط را ارزیابی کردیم. وی در مرحله دریافت تابعیت ایتالیایی بود، بنابراین ما امکان جذب به موقعِ وی را ارزیابی کردیم. در حال حاضر این امکان وجود ندارد ، بنابراین او هرگز به اینجا نخواهد آمد.»

در روز های اخیر و پس از اینکه رونالد کومان به لوئیس سوارز گفته بود که جایی در پروژه‌ی جدید بارسلونا نخواهد داشت، مهاجم اروگوئه‌ای به دنبال پیدا کردن تیم جدیدی بود و از یوونتوس به عنوان اصلی ترین گزینه نام برده می‌شد. سوارز در آستانه‌ی پیوستن به جمع بیانکونری‌ها بود اما در گرفتن پاسپورت ایتالیایی به مشکل خورد. اکنون به گفته‌ی فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی یوونتوس، پیوستن این بازیکن به جمع بیانکونری‌ها عملا غیر ممکن است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала