Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آکادمی باشگاه اسپورتنیک لیسبون به نام رونالدو مسمی شد + عکس

© REUTERS / Eric GaillardSoccer Football - Champions League - Round of 16 First Leg - Olympique Lyonnais v Juventus - Groupama Stadium, Lyon, France - February 26, 2020 Juventus' Cristiano Ronaldo looks dejected as he applauds fans at the end of the match
Soccer Football - Champions League - Round of 16 First Leg - Olympique Lyonnais v Juventus - Groupama Stadium, Lyon, France - February 26, 2020  Juventus' Cristiano Ronaldo looks dejected as he applauds fans at the end of the match  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه اسپورتینگ لیسبون اعلام کرد که آکادمی این باشگاه به نام «کریستانو رونالدو» بزرگترین و بهترین محصول این آکادمی، تغییر کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، رونالدو فوتبالش را از تیم آندورینا آغاز کرد. دو سال در آندورینا حضور داشت و بعد از آن به تیم ناسیونال منتقل شد و در سال 1997 به اسپورتینگ لیسبون پیوست. پس از درخشش خیره کننده در لیسبون توسط سر الکس فرگوسن در سال 2003 با قراردادی به مبلغ 15 میلیون یورو راهی منچستریونایتد و سپس رئال و یوونتوس شد.

کریستانو که 5 توپ طلا و قهرمانی‌های زیادی در کارنامه دارد، در آکادمی باشگاه اسپورتنیگ رشد کرده و محصول این آکادمی محسوب می‌شود. کریستیانو نیز بارها این موضوع را در مصاحبه‌هایش بیان کرده و رابطه بسیار خوبی با این باشگاه دارد.

در کنار رونالدو، لوئیز فیگو، په په، نانی و… بسیاری از ستارگان دنیای فوتبال محصول آکادمی فوتبال جوانان اسپورتینگ لیسبون هستند و کار خوب استعدادیابی و پرورش استعداد در این آکادمی بسیار زبانزد است.

این باشگاه امروز اعلام کرد که بخاطر درخشش بی‌نظیر رونالدو در جهان فوتبال به عنوان یکی از محصولات آکادمی فوتبال جوانان اسپورتینگ لیسبون، این آکادمی را به نام رونالدو مسمی ساخته است تا از او قدردانی صورت گیرد.

به این ترتیب یکی از بهترین آکادمی‌های فوتبال در کشور پرتگال پس از این به نام رونالدو خواهد بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала