Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پایان 6 سال همکاری؛ سوارز برای فسخ قرارداد با بارسلونا به توافق رسید

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر سوارز و نیمار Футбол. Лига чемпионов. Финал. Матч "Ювентус" - "Барселона"
سوارز و نیمار Футбол. Лига чемпионов. Финал. Матч Ювентус - Барселона - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مهاجم اروگوئه‌ای بارسلونا برای فسخ قراداد با این باشگاه به توافق رسید.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه بارسلونا و لوییس سوارز برای فسخ قرارداد این مهاجم به توافق رسیدند. سوارز از بخشی از حقوق سال آخر خود چشم پوشی می کند تا قراردادش را با بارسلونا فسخ کرده و بازیکن آزاد شود تا به راحتی به هر تیمی که می خواهد بپیوندد و خودش در مورد آینده اش تصمیم بگیرد.

لوئیز سوارز - اسپوتنیک افغانستان
یوونتوس منتفی شد؛ سوارز با اتلتیکو مادرید به توافق رسید

ساعاتی پیش نشریه اسپانیایی «موندو دپورتیوو» چاپ کاتالونیا مدعی شد باشگاه اتلتیکومادرید برای عقد قرارداد با لوییس سوارز با بارسلونا به توافق رسیده است. اتلتیکومادرید پیش از نهایی کردن فرایند پیوستن مهاجم اروگوئه‌ای بارسا به جمع شاگردان دیه‌گو سیمئونه باید ابتدا بودجه لازم برای این کار را با فروش دیه‌گو کاستا فراهم کند.

سوارس 33 ساله که در فصل اخیر در 36 بازی 21 گل برای بارسا به ثمر رساند، گفته می‌شود جزو بازیکنانی است که رونالد کومان، سرمربی جدید آبی‌واناری‌ها برای فصل 21-2020 روی آنها حساب نکرده است. سوارس که در سال 2014 در انتقالی 82 میلیون یورویی از لیورپول به بارسلونا پیوست، تاکنون در 283 بازی برای این تیم به میدان رفته و 198 گل به ثمر رسانده است.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала