Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یوونتوس 3 – سامپدوریا 0؛ آغاز با اقتدار پیرلو در شب گلزنی رونالدو

© REUTERS / MASSIMO PINCAНападающий "Ювентуса" Криштиану Роналду после победы в итальянской Серии А (1 августа 2020). Турин
Нападающий Ювентуса Криштиану Роналду после победы в итальянской Серии А (1 августа 2020). Турин - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یوونتوس در اولین بازی خود در لیگ ایتالیا با گلهای کولوسفسکی، بونوچی و رونالدو با نتیجه سه بر صفر در مقابل سمپدوریا به پیروزی دست پیدا کرد.

به گزارش اسپوتنیک، تورینی ها به عنوان مدافع عنوان قهرمانی لیگ ایتالیا اولین گام را جدی برداشتند. اولین تجربه مربیگری پیرلو با پیروزی همراه شد. کولوسفسکی مهاجم 20 ساله سوئدی در نیمه اول گلزنی کرد در حالی که بونوچی گل دوم را به ثمر رساند و کریستیانو رونالدو در دقیقه 88 پایش به گلزنی باز شد تا خیال تورینی ها راحت شود.

View this post on Instagram

A post shared by Lega Serie A (@seriea) on

پیرلو سرمربی ایتالیایی یوونتوس به نظر می رسد که اندیشه های کاملا متفاوتی دارد و استفاده از ترکیبی متفاوت نشان می دهد که این مربی تفکرات متفاوتی دارد. یووه می خواهد مثل سالهای اخیر قهرمان لیگ ایتالیا شود و در کنارش در اروپا نیز حرفهای زیادی برای گفتن داشته باشد و البته احتمالا هدف سمپدوریا نیز قرار گرفتن در میانه جدول است اما بدشانس بودند که در اولین بازی باید مقابل تیم یووه قرار می گرفتند.

یووه کنترل توپ و میدان را در اختیار داشت و با 9 شوت به چارچوب حسابی به حریف فشار آورد در حالی که سمپدوریا فقط دو شوت به سمت دروازه شزنی داشت و نتوانست نگرانی چندانی برای تیم تورینی ایجاد کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала