Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

راموس بهترین کاپیتان جهان است، زیدان ستاره ها را عالی کنترول میکند

© AP Photo / Francisco SecoНемецкий футболист Тони Кроос
Немецкий футболист Тони Кроос - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تونی کروس هافبک باشگاه رئال مادرید اقدام به تمجید از مدافع متعصب تیم اش کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، تونی کروس هافبک آلمانی تیم رئال مادرید به تمجید از راموس پرداخت و او را بهترین کاپیتان ممکن دانست. همچنین کروس از زیدان هم تمجید کرده است.

تونی کروس در جریان پادکست Einfach Mal Luppen گفته: "زمانی که راموس نقطه نظری دارد آن را بدون احتیاط و ملاحظه، برای خوبی تیم بیان می‌کند و من شبیه به این مسئله را پیشتر ندیده‌ام. این دلیلی شده که اگر در حال صحبت درباره کاپیتان‌ها هستیم، بگویم از نظر من او بهترین کاپیتانی است که می‌توانید داشته باشید. به دلیل داشتن کاپیتانی چون راموس بیشتر از یک خوشحالی ساده در خود حس می‌کنم. چیزهای زیادی از او یاد گرفته‌ام و باید گفته شود او هم از من چیزهای زیادی یاد گرفته است. او کسی است که به بهترین شکل به همه چیز واکنش نشان می‌دهد و صدایش توسط هر کسی در باشگاه شنیده می‌شود. سرخیو رهبری را به صورتی مثال‌زدنی انجام می‌دهد".

​کروس در جریان این مصاحبه از زین الدین زیدان هم تمجید می‌کند. او با بیان اینکه زیدان می‌تواند همه چیز را تحت کنترل نگه دارد گفته: "او یک بازی بزرگ بوده و از دانشش به بهترین نحو ممکن استفاده می‌کند. همچنین او به نحوی باورنکردنی ستاره‌ها را مدیریت می‌کند. او همه بازیکنان را می‌شناسند و همه چیز را برای تحت کنترل داشتن رئال مادرید در اختیار دارد."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала