Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زلاتان پس از دبل مقابل بولونیا: پیر متولد شدم و جوان خواهم مرد!

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر زلاتان
زلاتان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
میلان با دبل زلاتان ابراهیموویچ موفق شد بولونیا را با نتیجه‌ی دو بر صفر شکست دهد. زلاتان پس از این درخشش ادعا کرد که اگر 20 ساله بود دو گل دیگر هم می‌زد.

به گزارش اسپوتنیک، زلاتان ابراهیموویچ برابر بولونیا با دو گلی که به ثمر رساند، میلان اولین بازی فصلش در سری آ را با پیروزی پشت سر بگذارد. ستاره سویدنی که به خوبی می داند مقایسه‌های خوبی در مورد سن و سال او انجام می گیرد، در مصاحبه پس از بازی حرف های جالبی بر زبان آورده است.

Игроки ФК Милан радуются голу, забитому в матче с ФК Ювентус - اسپوتنیک افغانستان
میلان 2 – بولونیا 0؛ زلاتان مقتدرانه استارت زد
ایبرا که ماه آینده 39 ساله می‌شود، پس از بازی در گفتگو با اسکای اسپورت ایتالیا گفت:«من وضعیت خوبی دارم و به کارم ادامه می‌دهم، این دومین بازی این فصل است. ما برنده شدیم و من می توانستم گل های بیشتری بزنم. اگر 20 ساله بودم ، دو گل دیگر هم می‌زدم، پیر نیستم و مانند بنجامین باتن هستم و از پیری شروع کردم و جوان می‌میرم. تیم خوب کار کرد ، ما 100 درصد نیستیم و از این رو اشتباهاتی مرتکب شدیم که معمولاً از آنها اجتناب می‌کنیم ، اما این خوب است.»
زلاتان در ادامه صحبت‌های اظهارداشت:«هدف این است که بهتر از فصل گذشته کار کنیم. بازیکنان جوان سخت کار می کنند ، گوش می دهند ، نظم و انضباط دارند و پس از شش ماه گذشته می دانند که برای عملکرد خوب باید چه کاری انجام دهند که هر روز تمرکز خود را حفظ کنند. امسال ، ما باید با اعتماد به نفس بازی کنیم و هر مسابقه را مانند یک فینال بدانیم. من دوست دارم مسئولیت داشته باشم. بیشترین فشار آن چیزی است که به خودم وارد می‌کنم.»

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала