لاوروف: بازنگری تاریخ کوچک کردن نقش مردمی است که سهم تعیین کننده در پیروزی بر فاشیسم داشتند

© Sputnik / Viktor Tolochko /  مراجعه به بانک تصاویر لاوروف: بازنگری تاریخ در پس زمینه سالگرد سازمان ملل یک تلاش پوچ است
لاوروف: بازنگری تاریخ در پس زمینه سالگرد سازمان ملل یک تلاش پوچ است - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزیر امور خارجه روسیه معتقد است که تلاش برای بازنگری در تاریخ و کوچک کردن نقش مردمی که در پیروزی بر فاشیسم سهیم بوده اند در پس زمینه 75 سالگرد سازمان ملل متحد یک اقدام پوچ و بی مفهوم به نظر می رسد.

به گزارش اسپوتنیک، سرگئی لاوروف ، وزیر امور خارجه روسیه، روز گذشته (دوشنبه 21 سپتامبر) طی پیامی ویدیویی به مناسبت هفتاد و پنجمین سالگرد مجمع عمومی سازمان ملل گفت، تلاش برخی کشور ها برای بازنگری تناریخ یک تلاش بی مفهوم و پوچ در پس زمینه سالگرد این سازمان به نظز می‌رسد.

رئیس دستگاه دیپلماسی روسیه به نمایندگی از کشورهای عضو سازمان پیمان امنیت جمعی - جمهوری ارمنستان ، جمهوری بلاروس ، جمهوری قزاقستان ، جمهوری قرقیزستان ، جمهوری تاجیکستان و فدراسیون روسیه صحبت کرد.

لاوروف: تحریم های جدید به جرم همکاری با ایران غیرقانونی و نامشروع خواهند بود - اسپوتنیک افغانستان
لاوروف: تحریم های جدید امریکا به جرم همکاری با ایران غیرقانونی و نامشروع خواهند بود

دیپلمات بلند پایه روسیه افزود: در این زمینه ، تلاش برای تجدید نظر در تاریخ، کوچک کردن نقش مردمی که سهم تعیین کننده ای در پیروزی بر فاشیسم داشتند کاملا پوچ به نظر می رسد. خاطره کسانی که در آن زمان وحشتناک جان های خود را از دست دادند برای همه شرکت کنندگان جنگ مقدس است. همه ما باید درسهای تاریخ را بخاطر بسپاریم ، فداکاری های سربازان آزادیبخش  رااحترام بگذاریم، از از حفاظت و امنیت بناهای تاریخی ساخته شده که نماینگر شکوه آنهاست اطمینان حاصل کنیم.

 گفتنی است که اظهارات را وزیر امور خارجه روسیه در پاسخ به اتهامات رئیس جمهور اوکراین در خصوص کشورش ابراز داشت.

پیش ازاین در تاریخ به 21 سپتامبر، ولادیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین ، با استفاده از تربیون سازمان ملل متحد، بار دیگر روسیه را به تجاوز به کشورش و تلاش برای بازگرداندن تقسیم جهان به مناطق تحت نفوذ خود متهم کرد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала