Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

میلان 2 – بولونیا 0؛ زلاتان مقتدرانه استارت زد

© AP Photo / Antonio CalanniИгроки ФК "Милан" радуются голу, забитому в матче с ФК "Ювентус"
Игроки ФК Милан радуются голу, забитому в матче с ФК Ювентус - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
میلان در نخستین هفته از رقابت‌های سری‌آ، در خانه و در مقابل چشم 1 هزار تماشاگر، موفق به شکست بولونیا شد و سه امتیاز این دیدار را کسب کرد.

به گزارش اسپوتنیک، در سومین و آخرین شب از هفته اول رقابت‌های سری‌آ ایتالیا، آث میلان در ورزشگاه سن‌سیرو که 1هزار تماشاگر را در خود می‌دید، میزبان بولونیا بود و در پایان 90 دقیقه موفق شد این تیم را با نتیجه 0-2 شکست دهد.

در این دیدار روسونری از همان دقایق ابتدائی بازی به فکر کسب سه امتیاز بود و بازی بهتری نیز نسبت به رقیب خودش به نمایش گذاشت.

شاگردان پیولی در دقیقه 35 و توسط زلاتان ابرهیموویچ به گول نخست رسیدند و مهاجم سوئدی نیز موفق شد تا نخستین گول خود و تیمش را در فصل 2020-2021، به ثمر برساند.

بازی در نیمه نخست با نتیجه 0-1 به سود یاران ایبرا به پایان رسید تا این تیم با برتری راهی رختکن شود.

در نیمه دوم بازی و در دقیقه 49، داور بازی به سود میلان پنالتی اعلام کرد و زلاتان پشت توپ ایستاد و موفق شد دومین گول خود و تیمش را نیز در این دیدار به ثمر برساند.

پس از این گول بازی خشن دنبال شد و در دقیقه 88 میچل دایکس از تیم بولونیا با دریافت کارت سرخ اخراج شد تا این تیم 10 نفره به کارش ادامه دهد.

در ادامه اما توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد و میلان با درخشش زلاتان ابراهیموویچ موفق شد در نخستین بازی فصل به پیروزی دست یابد.

با این پیروزی میلان موقتاً در رده سوم جدول سری‌آ قرار گرفت و بولونیا نیز هفدهم شد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала