ترامپ چین را مسئول گسترش ویروس کرونا دانست + ویدئو

© REUTERS / Tom Brennerترامپ چین را مسئول گسترش ویروس کرونا دانست + ویدئو
ترامپ چین را مسئول گسترش ویروس کرونا دانست + ویدئو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور امریکا، در سخنرانی اش در برابر مجمع عمومی سازمان ملل اظهار داشت: چین باید پاسخگوی اقدامات مربوط به کووید-۱۹ باشد.

به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ رئیس جمهور امریکا، خواستار پاسخگویی چین به دلیل اقدامات مربوط به کووید-۱۹ شده است. وی این را در سخنرانی خود در برابر مجمع عمومی سازمان ملل اظهار داشت، پخش فیلم در کانال یوتیوب این سازمان منتشر شد.

ترامپ تاکید کرد: نخست دولت چین و سازمان ملل، که پکن اساساً آن را کنترل می کند به نادرستی استدلال کردند که ویروس کرونا از فردی به شخص دیگر سرایت نمی کند. سپس آنها به اشتباه گفتند، كه ویروس از ناقلان بدون نشانه منتقل نمی شود. برای همین است که چین باید پاسخگو باشد.
ترامپ همچنین قول توزیع واکسن علیه این بیماری و در نتیجه "شکست ویروس" را داد.

افزون بر این، رئیس جمهور ایالات متحده از سازمان ملل متحد خواست، که موثرتر باشد؛ به عنوان نمونه، "توجه خود را بر مشکلات واقعی جهان" بگذارد، مانند تروریسم، ستم بر زنان، کار اجباری، قاچاق مواد مخدر. در میان نگرانی های دیگر، ترامپ به قاچاق انسان و قاچاق جنسی و همچنین آزار و اذیت اقلیت های مذهبی و قومی را اشاره کرد.

یادآوری می کنیم، که در تاریخ ۱۸ سپتامبر، تری برونستد سفیر مستعفی ایالات متحده در چین، چین را به انتشار نوع جدیدی از ویروس کرونا ویروس سارس-کووید-۲ در سراسر جهان متهم کرد.

وی یادآوری کرد، که سیستم اطلاعات چین داده های مربوط به آنچه را که اتفاق می افتد پنهان می کند و حتی پزشکانی را که گسترش آن را گزارش کرده اند مجازات می کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала