Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آخرین تلاش لئوناردو برای جذب ستاره‌های اینتر و ناپولی

© Sputnik / Виталий Белоусов /  مراجعه به بانک تصاویر کولیبالی
کولیبالی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
از زمان رفتن تیاگو سیلوا پاری‌سن‌ژرمن به دنبال یک مدافع میانی است و لئوناردو برای این کار چندین مسیر را طی می‌کند.

به گزارش اسپوتنیک؛ با جدایی تیاگو سیلوا، لئوناردو مدیر ورزشی پاری‌سن‌ژرمن باید پیشقدم می‌شد. با وجود بحران کوید 19 لئوناردو وقت داشته تا انتقالاتی را تضمین کند اما به نظر می‌رسد که او برخی از مشکلات را داشته، زیرا خود تیاگو سیلوا تأیید کرد که وی در مورد گسترش احتمالی افراطی‌ها بحث کرده است. کاپیتان سابق پاری‌سن‌ژرمن اکنون در چلسی قرارداد دارد. مشکل این است که لئوناردو اکنون تنها 10 روز برای حل و فصل دفاع مرکزی تیم‌اش زمان دارد. به خصوص این‌که به نظر می‌رسد توماس توخل مصمم است مارکینوش را در خط میانی در کنار مارکو وراتی حفظ کند.

کولیبالی رویای خیلی بزرگ لئوناردو؟

احتملا گزینه‌های خرید پاری‌سن‌ژرمن در حال حاضر دو نفر خواهد بود که اولویت اصلی کالیدوکولیبالی می‌باشد. وی که یکی از بهترین مدافعان دفاع در جهان محسوب می‌شود، یک تازه‌کار رویایی لئوناردو است. باشگاه ناپولی او را نمی‌فروشد در حالی‌که این بازیکن حتی در پاریس یک پیاده روی خریداری کرده است. اما اکنون کولیبالی بسیار هزینه سنگین دارد به خاطری که گاتزتا دلو اسپورت ارزش او را 75 میلیون یورو خوانده است. مبلغی که باعث شد سیتی آنرا رد کند اما این باعث ترس PSG نمی‌شود. او همچنان فُرم خرید قرضی را با گزینه خرید ترجیح می‌دهد. بنابراین می‌توان توافقی را یافت اما لئوناردو به هیچ وجه در موقعیت قدرتمندی نخواهد بود.

کوریره دلو اسپورت مدعی‌ست که اگر ناپولی امیدوار باشد در تابستان امسال کالیدو کولیبالی را بفروشد این کار فقط با قیمت مناسب انجام می‌شود و بازیکن هرگز به سمت خروج سوق داده نمی‌شود و او هرگزی برای بازی بهPSG  نمی‌رود.

اشکرینیار - اسپوتنیک افغانستان
مورینیو در تلاش یغما از اینتر

میلان اشکرینیار گزینه ارزان‌تر:

گزینه دیگر ارزان‌تر است و میلان اشکرینیار نام دارد. روز چهارشنبه، اسکای اسپورت ایتالیا اعلام کرد که مدافع اینتر هنوز هم توسط پاری‌سن‌ژرمن دنبال می‌شود و در میلان آنتونیو کونته با فروش حدود 60 میلیون یورویی وی مخالفت نخواهد کرد زیرا مربی اینتر با آرزوی بزرگ‌اش انگلوکانته در ارتباط است. فروش اشکرینیار می‌تواند این معامله بزرگ را تأمین مالی کند. اما دوباره همه چیز برای لئوناردو و پی‌اس‌جی خیلی آسان نیست. ابتدا اسکای در مورد علاقه شدید ژوزه مورینیو که می‌خواهد پس از گرت بیل، اشکرینیار را به تاتنهام جذب کند خبر داد. در ادامه کوریره دلو اسپورت گزارش کرد که مقامات اینتر دوست دارند فوراً پول را پس بگیرند. بنابراین هیچ قرضی با گزینه‌ای برای خرید مدنظر نیست. الزام به خرید فرمول قرضی می‌تواند در نظر گرفته شود ولی در حال حاضر انتقال گزینه ترجیحی است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала