Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

برگزاری نشست خبری مربیان تیم‌های لیگ برتر افغانستان + عکس

© Photo / Afghan Premier League نشست خبری مربیان تیم‌های لیگ برتر افغانستان
 نشست خبری مربیان تیم‌های لیگ برتر افغانستان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
امروز نشست خبری مربیان و کاپیتان‌های تیم‌‌های حاضر در لیگ برتر کشور برگزار گردید.

به گزارش اسپوتنیک؛ در آستانه آغاز لیگ برتر فوتبال افغانستان امروز نشت خبری مربیان و کاپیتان‌های 8 تیم حاضر در فصل نهم لیگ برتر فوتبال کشور در مقر فدراسیون فوتبال کشور راه اندازی شد.

در این نشست خبری مربیان تیم‌ها گفتند که به دلیل شیوع ویروس کرونا بازیکنان شان نتوانستند به درستی آماده فصل شوند و این امر باعث نگرانی آنها شده است، ولی در یک هفته اخیر 8 تیم در پایتخت به گونه فششرده آمادگی شان را برای رقابت‌های این فصل گرفته‌اند.

در همین حال قابل ذکر است که تمامی مربیان تیم‌های لیگ برتری در فصل نهم مربیان داخلی بوده و اما حضور عبدالرزاق ممرک سرمربی تیم ملی فوتسال کشور برای مربیگری تیم د میونداتلان در لیگ برتر، می‌تواند جالب توجه باشد.

گفتنی‌است که رقابت‌های فصل نهم لیگ برتر مثل دوره‌های قبلی در دو گروه انجام می‌شود که تیم‌های شاهین آسمایی، سیمرغ البرز، عقابان هندوکش و د میوند اتلان در گروه نخست (الف) با هم رقابت خواهند کرد و گروه دوم (ب) از تیم‌های طوفان هریرود قهرمان دو فصل اخیر، د سپین‌غر بازان، موج‌های آمو و د اباسین څپی تشکیل شده است.

قرار است این بازی‌ها از فردا در میدان سبز فدراسیون فوتبال کشور آغاز شود که دیدار افتتاحیه میان دو تیم طوفان هریرود و د اباسین څپی برگزار خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала