Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دله الی از تاتنهام جدا نمی‌شود

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر دله آلی
دله آلی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ژوزه مورینیو سرمربی پرتگالی تاتنهام هاتسپر از عدم جدایی ستاره انگلیسی این تیم خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، ژوزه مورینیو، سرمربی تاتنهام، به اسکای اسپرت گفت که اطمینان دارد دله الی در این پنجره نقل و انتقالاتی از این تیم جدا نخواهد شد. 

آینده هافبک 24 ساله در تاتنهام پس از این که در دو بازی اخیر این تیم برابر ساوتهمپتون و لوکوموتیو پلوودیف از فهرست تیم کنار گذاشته شد در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. چند باشگاه شامل پاری سن ژرمن علاقه بسیاری به جذب بازیکن تیم ملی انگلیس در این پنجره نقل و انتقالاتی دارند اما مورینیو اطمینان دارد که الی در شمال لندن باقی خواهد ماند. مورینیو در پاسخ به این سوال که آیا الی تا پایان این پنجره در تاتنهام باقی خواهد ماند به اسکای اسپرت گفت: " من باور دارم که او خواهد ماند. حتی می‌توانم بگویم که من اطمینان دارم که او در کنار ما باقی خواهد ماند. "

مورینیو در کنفرانس خبری پیش بازی خود گفت: " همه ما می‌دانیم که دله در مدت اخیر فراز و نشیب بسیاری داشته است، او دوران بسیار خوبی نیز داشته و در شرایطی نیز عملکرد تراز اولی نداشته است. فکر می‌کنم این عدم ثبات است و این طبیعی است که وقتی در شرایط خوبی باشی بازی کنی چون شایسته هستی و می‌توانی عملکرد خوبی برای تیم داشته باشی اما وقتی شرایط خوبی نداری بازی نکنی و این به همین سادگی است. "

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала